SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GaduSonda będzie badać opinie internautów

Spółka Gadu-Gadu uruchomiła nową usługę badawczą, GaduSondę. Umożliwi ona badanie rynku w oparciu o internetową społeczność skupioną wokół komunikatora.

GaduSonda pozwala na przeprowadzanie standardowych ankiet internetowych, jak i badania realizowane on-line wewnątrz firm i instytucji. Grupę respondentów stanowią użytkownicy Internetu, którzy sami zarejestrują się w panelu badawczym. Obecnie jest to już ponad 1900 osób. Rejestracja pozwala na udział w programie lojalnościowym, w którym na internautów czekają nagrody. W aktualnej edycji jest to laptop.

GaduSonda prowadzona jest przez nowy dział spółki Gadu-Gadu S.A., specjalizujący się w realizacji badań rynku i opinii wśród użytkowników sieci Gadu-Gadu. Jak dotąd przeprowadzono 9 badań, w których skład weszło ponad 4700 indywidualnych wywiadów. Pierwsze przykładowe wyniki przeprowadzonych ankiet przedstawiono na IX Kongresie Badaczy Rynku i Opinii PTBRiO w Warszawie. Projekt był też prezentowany podczas IV Kongresu Marketingu Młodzieżowego.

Szacuje się, że jedna trzecia Polaków korzysta z internetu, liczba ta stale rośnie. Wśród tych 13 mln internautów, około połowa korzysta z komunikatora Gadu-Gadu.

Dołącz do dyskusji: GaduSonda będzie badać opinie internautów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl