SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Szminka” obniża oglądalność TVP 1, ale wygrywa z Polsatem

Nadawana w TVP 1 druga seria amerykańskiego serialu „Szminka w wielkim mieście” ma po czterech odcinkach średnio 1,32 mln widzów, czyli o ponad połowę mniej niż Jedynka gromadziła w tym samym paśmie rok temu.

„Szminka” pokazywana jest w czwartki o 22.05. Po czterech epizodach średni udział TVP 1 w czasie emisji serialu wynosi 11,37 proc. w grupie 4+ i 8,16 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Rok temu stacja w tym paśmie miała 2,86 mln widzów, a jej udział kształtował się na poziomie odpowiednio 22,68 proc. i 15,35 proc.

W czasie nadawania produkcji Jedynka zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym za TVP 2, która emituje wtedy inny amerykański serial - „Dr. House” i ma 19,52 proc. udziału w 4+ oraz TVN-em (filmy fabularne; 18,15 proc.). Słabiej od TVP 1 radzi sobie Polsat (serial „Porwany”; 9,07 proc.).

Pierwsza serię „Szminki” stacja nadawała jesienią 2008 roku, ale o innej porze i w inny dzień, bo w niedziele o 20.20. Oglądało ją 2,86 mln osób, a udział Jedynki wynosił 16,77 proc. w 4+ i 13,48 proc. 16-49.

Z danych telemetrycznych wynika, że serial śledzą głównie kobiety, widzowie w średnim wieku i starsi, mieszkańcy wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

"Szminka w wielkim mieście" (oryg. tytuł "Lipstick Jungle") opowiada o trzech zaprzyjaźnionych z sobą kobietach sukcesu: producentce w wytwórni filmowej Wendy Healy (w tej roli Brooke Shields), redaktor naczelnej magazynu o modzie Nico Reilly (Kim Raver) oraz projektance mody Victory Ford (Lindsay Price).


Oglądalność drugiej serii „Szminki w wielkim mieście” odcinek po odcinku 


Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
21-01-2010 1 322 315 11,66% 8,75%
28-01-2010 1 455 131 11,60% 8,49%
04-02-2010 1 121 330 9,80% 7,27%
11-02-2010 1 391 340 12,36% 8,07%
średnia 1 323 915 11,37% 8,16%


Widownia konkurencji w czasie emisji serialu


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 2 2 274 062 19,52%
TVN 2 114 367 18,15%
TVP 1 – Szminka w wielkim... 1 323 915 11,37%
Polsat 1 056 784 9,07%


Profil widowni produkcji 

Szminka w wielkim mieście ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 39,20% 81

Kobiety 60,80% 117
Wiek 4-9 0,31% 5

10-15 2,74% 39

16 - 19 2,88% 50

20 - 24 3,31% 40

25 - 29 4,78% 54

30 - 34 4,55% 56

35 - 39 5,67% 80

40 - 44 7,11% 110

45 - 49 6,80% 96

50 - 54 12,06% 146

55 - 59 11,68% 154

60+ 38,11% 195
Wlk. miasta Wieś 45,98% 118

< 50 tys. 23,24% 96

50-100 tys. 8,50% 99

100-200 tys. 6,06% 76

> 200 tys. 16,22% 80
Zawód Top management 6,48% 83

Pracownicy średniego szczebla 12,58% 87

Pracownicy fizyczni i rolnicy 20,25% 100

Emeryci 44,66% 179

Inni 16,03% 49
Wykształcenie Podstawowe 56,16% 122

Średnie 29,19% 98

Wyższe 11,61% 102

Inne 3,04% 23

Dołącz do dyskusji: „Szminka” obniża oglądalność TVP 1, ale wygrywa z Polsatem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
ciekawe czy z momentem prawdy wygra?
0 0
odpowiedź
User
QSzminka
uwielbiam ten serial ,a nie RANCZO , proszę o dalsze odcinki "Szminki" pozdrawiam wdzięczna telewidzka
0 0
odpowiedź
User
xxx
podoba mi się ten serial,jest OK!
0 0
odpowiedź