Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-09-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

10 nowych sklepów convenience otwartych w sierpniu

150x110

Sieć sklepów Carrefour powiększyła się w sierpniu bieżącego roku o 10 nowych sklepów convenience. Sklepy zostały uruchomione we wszystkich formatach oferowanych przez sieć.

Nowe sklepy należące do sieci franczyzowej Carrefour zostały otwarte w różnych regionach kraju. Najwięcej, bo aż 5, uruchomiono w Warszawie, a pozostałe są dostępne dla klientów Płocku, Gorzowie Wielkopolskim oraz Łodzi. Placówki handlowe dołączyły do stale rozwijanej sieci sklepów osiedlowych i specjalistycznych Carrefour, która liczy już ponad 600 sklepów.

Formaty sklepów franczyzowych Carrefour Polska są dostosowane do funkcjonowania na każdym rynku: w większych i mniejszych miastach, a także na terenach wiejskich. Wypracowaliśmy rozwiązania gwarantujące sukces dzięki analizie i wyprzedzaniu trendów konsumenckich powiedział Marek Lipka, Dyrektor ds. Franczyzy i Sklepów Convenience w Carrefour Polska.Carrefour dynamicznie inwestuje zarówno w rozwój sieci, oferując partnerom nowe formy współpracy, jak również w kompleksowe modernizacje oferowanych konceptów.

Carrefour Polska stale modernizuje wszystkie posiadane formaty sklepów franczyzowych. Celem wdrażanych zmian jest dostosowanie wyglądu i oferty sklepów do nowych trendów konsumenckich. Dzięki temu firma opracowuje atrakcyjne i skuteczne formaty sklepów, które sprawdzają się na różnych rynkach – zarówno w większych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Mogą nimi zarządzać zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem handlowym, jak i dopiero zaczynający swoją karierę w prowadzeniu sklepu.

Franczyzodawca pomaga swoim partnerom na każdym etapie współpracy. Przed podpisaniem umowy Carrefour ocenia lokalizację i potencjał sklepu oraz ustala jego plan, wyposażenie i wizualizację. Przed otwarciem odbywają się szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu oraz prace adaptacyjne w lokalu ze wsparciem ekipy otwarciowej. Przez cały okres współpracy czuwa nad nim opiekun regionalny, który dba o standardy, a także sugeruje, jak poprawić wyniki oraz pomaga wdrażać nowe elementy konceptu.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS