Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-02-08

A A A POLEĆ DRUKUJ

Alfavox i Tivron razem na CCW2017

Alfavox i Tivron zaprezentują swoje doświadczenia w zakresie wykorzystania nowoczesnych rozwiązań dla branĹźy Contact Center na największej imprezie branĹźowej - CCW 2017 w Berlinie. Klienci poznają moĹźliwości innowacyjnych produktów Alfavox, profesjonalnego dostawcy kompleksowych rozwiązań dla Contact Center, wdroĹźonych i uĹźywanych do rozwoju biznesu przez Tivron – młode i dynamiczne Call Center Outsourcingowe. „Real EMOTIONS in virtual WORLD” to hasło, które promuje wspólne działania Alfavox i Tivron. Jest to równieĹź idea, jaka przyświeca tym firmom, które w Berlinie chcą podkreślić siłę polskiej marki, zwrócić uwagę na korzyści, jakie dostawcy i odbiorcy systemów Contact Center mogą odnieść z biznesowej przyjaĹşni.  – Zadowolony i świadomy klient to najlepsza referencja dla firmy, ale równieĹź nagroda za naszą pracę. Od zawsze jesteśmy blisko odbiorców naszych systemów, poniewaĹź dzięki temu moĹźemy szybko i celnie odpowiadać na potrzeby rynku, zdobywać doświadczenie, ale równieĹź poznawać się i uzupełniać. Wiedza na temat branĹźy: jej potrzeb, oczekiwań oraz wyzwań, jaką dostarcza nam Tivron jest dla nas bardzo cenna i chętnie z niej korzystamy – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.  Współpraca pomiędzy Alfavox a Tivron opiera się na bliskiej, partnerskiej relacji. Firmy dzielą się wiedzą biznesową, którą wykorzystują w swoich produktach i działaniach. Dzięki temu szybko i skutecznie reagują na zapotrzebowanie rynku, co przekłada się na zyski i zadowolenie ich klientów. – Działanie w zespole to nasza codzienność. Od zawsze wspieramy naszych partnerów biznesowych. Planujemy kampanie, dostosowujemy się do wymagań rynku, specyfiki produktu i przyzwyczajeń zakupowych. KaĹźdego dnia nasi konsultanci kontaktują się z setkami osób na całym świecie i rozmawiają z nimi w 10 językach. Tych działań nie moglibyśmy prowadzić bez nowoczesnego systemu informatycznego, który spełnia wysokie normy pozwalające nam realizować oczekiwania klientów – mówi Tomasz Kaczmarski, Business Development Manager w Tivron. – Chcemy promować dobre praktyki naszej współpracy z Alfavox na CCW2017. Pragniemy pokazać, Ĺźe współpraca to rozwój, Ĺźe nasze oczekiwania to jednocześnie pomysły, z których powstają innowacje – dodaje Kaczmarski.  CWW 2017 odbędzie się w dniach 20-23 lutego 2017 roku w Estrel Congress Center w Berlinie. Przedstawiciele Alfavox i Tivron zapraszają na stoisko Alfavox, nr E11a w hali 2. 




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS