Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2019-07-15

A A A POLEĆ DRUKUJ

ALL IN MY HANDS po raz drugi inspiruje kobiety do działania

 

Po sukcesie pierwszej edycji, Semilac zaprasza do wzięcia udziału w drugiej odsłonie programu ALL IN MY HANDS. W zeszłorocznych warsztatach dot. biznesu oraz techniki stylizacji paznokci wzięło udział łącznie blisko 200 studentek kosmetologii. Tegorocznej edycji towarzyszyć będzie również nowa charytatywna kolekcja lakierów hybrydowych. Część zysków ze sprzedaży zostanie przeznaczona na warsztaty i granty dla uczestniczek programu.

Nesperta, w której portfolio znajduje się marka Semilac, jako jedna z pierwszych firm z branży kosmetycznej rozpoczęła działania z zakresu CSR, których celem jest wspieranie przedsiębiorczości kobiet. Zeszłoroczne badanie dotyczące sytuacji Polek na rynku pracy wykazało, że, pomimo wysokich kompetencji, kobiety mają obawy przed założeniem i prowadzeniem własnej firmy. W odpowiedzi na ten problem powstała kampania ALL IN MY HANDS, która dała możliwość wielu młodym, przedsiębiorczym kobietom doskonalenia swoich umiejętności.

W ramach programu studentki kosmetologii, które swoją karierę wiążą ze stylizacją paznokci, mogą wziąć udział w specjalnie przygotowanych dla nich warsztatach. Forma spotkań obejmuje zarówno zajęcia z techniki wykonywania stylizacji hybrydowej, które prowadzą instruktorzy z Akademii Semilac,  jak i zajęcia z ekspertami z Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego, na których kobiety uczą się m.in., jak przygotować dobry  biznes plan,  czy stworzyć  profil klienta.

– ALL IN MY HANDS to wyjątkowa inicjatywa, dzięki której marka Semilac odkrywa drzemiący w kobietach potencjał i przedsiębiorczość. Daje również szansę realizacji świetnych pomysłów biznesowych. Każda z uczestniczek warsztatów ma możliwość wzięcia udziału w konkursie, w którym nagrodą są granty na rozpoczęcie lub rozwinięcie własnej działalności – dodaje Paulina Iwaszko-Piątek, PR Manager firmy Nesperta. – Program grantowy to kopalnia oryginalnych pomysłów na biznes. Jedna z laureatek pierwszej edycji dostrzegła na przykład potrzebę zaopiekowania się kobietami, które korzystają z warsztatów samochodowych i wpadła na pomysł tworzenia salonów kosmetycznych w ich bezpośrednim otoczeniu

Warsztaty są częściowo finansowane  ze sprzedaży lakierów z charytatywnej kolekcji, która. składa się z trzech kolorów. Dzięki delikatnemu, promiennemu pastelowemu żółtemu Keep Your Head Up każda kobieta znajdzie inspirację do określenia, w jakim momencie życia się znajduje. Subtelny, ale wyrazisty kobiecy pastelowy róż Ready for Success przypomni jej o rozwoju, zarówno osobistym, jak i zawodowym. Energetyczny, optymistyczny pastelowy pomarańczowy Let the Story Begin z kolei będzie motywował do wzmacniania kobiecej pewności siebie oraz dbania o formę psychiczną i fizyczną. Produkty z linii ALL IN MY HANDS to nie tylko idealny dodatek do letnich stylizacji, ale również subtelna dawka motywacji do wyzwalania i odkrywania kobiecej siły.

Więcej informacji na temat nowej kolekcji znaleźć można na stronie marki Semilac: https://semilac.pl/pl/all-in-my-hands. Lakiery ALL IN MY HANDS zakupić można zarówno poprzez stronę, jak i w wybranych punktach sprzedaży https://semilac.pl/pl/sklep/punkty-sprzedazy.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS