Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-08-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ania Przybylska w nowym kolorze Garnier Color Naturals

Warszawa, 12 sierpnia 2013 r. – Rozpoczęła się pierwsza kampania Garnier Color Naturals z udziałem Ani Przybylskiej. Kreacje z aktorką, która zmieniła kolor włosów na jasny blond, przygotowała agencja Publicis. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji i prasie.Ania Przybylska została ambasadorką marki Garnier w lipcu b.r.

„Garnier to marka, która wychodzi naprzeciw współczesnym kobietom, oferując skuteczne, naturalne oraz innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają życie. Ania Przybylska idealnie uosabia najważniejsze cechy marki – naturalność, spontaniczność i pozytywne nastawienie do życia. Udowodniła to wybierając kolor z palety Garnier Color Naturals Creme, który spektakularnie odmienił jej wygląd” – powiedziała Katarzyna Namiota z agencji Publicis

Garnier Color Naturals Creme to farba, której formuła z trzema odżywczymi olejkami odżywia włosy podczas farbowania. Dzięki temu kolor jest intensywny, głęboki i długotrwały, a włosy są miękkie i lśniące. Garnier Color Naturals Creme gwarantuje także stuprocentowe pokrycie siwych włosów.

Spot telewizyjny z udziałem Ani Przybylskiej dla marki Garnier Color Naturals wyemitują kanały należące do stacji: TVN, Polsat, TVP, Discovery i sieci At Media. W przypadku prasy ogłoszenia zobaczymy między innymi we Fleszu, InStylu, Tele Tygodniu i Party

Po stronie agencji Publicis nad przygotowaniem kampanii pracowali: Agnieszka Mazur, Account Director i Katarzyna Namiota, Account Executive. Stronę klienta będą reprezentowali: Paulina Kaczmarek-Kubicka, Marketing Director, oraz Kamil Mruk, Group Product Manager. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.

Agencja Publicis współpracuje z Garnierem od 22 lat. W 2010 roku jury konkursu EFFIE Awards przyznało agencji Publicis brąz w kategorii „Launch produktu” za realizację kampanii „Garnier Mineral 48h”, której celem było wprowadzenie na rynek pierwszego dezodorantu z aktywnym minerałem.

Link do spotu znajduje się pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=g2J3iQIgZVM


Więcej informacji udziela:
Agnieszka Mazur
Account Director
T: +48 22 319 36 63
e-mail: agnieszka.mazur@publicis.pl
www.youtube.com/user/PublicisPoland
www.publicis.pl


---------------------------------

***

Publicis Sp. z o.o. to jedna z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych w Polsce. W ostatnim czasie zdobyła trzy statuetki w konkursie Effie 2012. Rok wcześniej zdobyła Grand Prix Effie 2011 i Brąz na największym międzynarodowym festiwalu kreatywnym Cannes Lions a Media i Marketing Polska uznał ją za Agencją Dobrego Formatu roku 2011. Publicis należy do największej w Europie i trzeciej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe zatrudniającej 58 000 osób w 108 krajach. Agencja Publicis obsługuje w Polsce m.in. takich klientów, jak: L’Oréal Polska, Telekomunikacja Polska S.A./Orange, Procter & Gamble, Sanofi, Nestle, BNP Paribas oraz Renault.






Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS