Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2023-09-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

Aż 98% klientów poleca internetowy supermarket Barbora

Zakupy spożywcze przez Internet na stałe zagościły w przyzwyczajeniach konsumentów, którzy coraz częściej korzystają z tego rozwiązania. Dzięki usługom e-grocery klienci mogą nie tylko w łatwiejszy sposób kontrolować własne wydatki, ale również zminimalizować ilość marnowanego jedzenia, dbając, by do koszyka trafiły jedynie przemyślane i niezbędne wyroby.

Wygoda, oszczędność czasu i wysoka jakość produktów to tylko kilka powodów, dla których coraz więcej Polaków decyduje się na zakupy spożywcze przez Internet. Według badania przeprowadzonego wśród klientów supermarketu spożywczego online, aż 98% ankietowanych poleca zakupy w sklepie Barbora, z czego 87% z nich uważa, że są one na najwyższym poziomie. Konsumenci doceniają również intuicyjność strony internetowej i rozwiązania mające na celu maksymalne ułatwienie doświadczenia. Ponad połowa (51%) respondentów chętnie korzysta z możliwości zapisywania list zakupów, dzięki którym w prosty sposób może ponownie zamówić sprawdzone produkty. Z kolei średnio co 3 klient wskazuje wśród ulubionych rozwiązań opcję dodania do koszyka składników przepisów proponowanych przez markę.

Badanie wykazało również zmianę trendu związaną z najchętniej zamawianymi wyrobami. Choć dotychczas na pierwszym miejscu wskazywano wyroby suche o długim terminie przydatności, coraz więcej ankietowanych chętnie decyduje się na świeże towary, takie jak warzywa i owoce (29%) czy nabiał (27%), których wysoką jakość doceniają. To dowód na rosnące zaufanie konsumentów niewahających się zamawiać w sklepie Barbora również żywności o krótszym terminie spożycia.

Wyniki najnowszego badania napawają dumą, ponieważ wysoka jakość produktów zawsze była naszym największym priorytetem. Szczególnie dbamy o to, by były one transportowane do klientów w specjalnych pojazdach i odpowiedniej temperaturze, żeby jak najdłużej zachowały świeżość. Bardzo cieszy nas zaufanie klientów przekłada się ono nie tylko na częstsze zakupy w sklepie, ale również na polecanie go znajomym i rodzinie. Według naszego badania aż ¼ respondentów zna Barborę dzięki rekomendacji najbliższych mówi Anita Komar, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska.

Pozytywnym kierunkiem jest również sam wzrost popularności spożywania warzyw i owoców, które powinny stanowić podstawę naszej diety. Dzięki możliwości dostawy do domu zdrowa żywność staje się kuszącą alternatywą dla fast foodów, a zbilansowany posiłek jest w zasięgu ręki, nawet jeśli nie mieliśmy czasu na wycieczkę do supermarketu.

W materiale wykorzystano wyniki badania, przeprowadzonego wśród klientów marki Barbora w marcu 2023 roku.

Więcej informacji: www.barbora.pl





Słowa kluczowe:Barbora

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS