Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-12-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Bankowe trendy w obsłudze klienta. Alfavox na IT@BANK

Tegoroczna edycja konferencji IT@BANK zgromadziła łącznie 550 osób, wśród nich byli m.in. przedstawiciele świata finansów i informatyki z najwyższych szczebli, a także 37 ekspertów, którzy brali udział w prelekcjach na tematy związane z bankowością i rozmawiali o najbardziej aktualnych problemach w branży. Nie zabrakło tam również producentów oprogramowania dla banków, wśród których znalazła się firma Alfavox.

Alfavox podczas konferencji zaprezentował swoje najnowsze rozwiązanie – platformę alfa Video Contact Center – które jako jedno z nielicznych na rynku umożliwia wielokanałowy kontakt między agentem a klientem, opierający się na kanałach: czat, audio i wideo. Firmie udało się nawiązać kilka ciekawych kontaktów, w tym zagranicznych.

- Prezentując swój produkt na konferencji IT@BANK, chcieliśmy pokazać, jakie korzyści i udogodnienia można uzyskać dzięki alfa Video Contact Center – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. – Zależało nam, żeby pojawić się w miejscu, gdzie spotkamy osoby, którym będziemy mogli bezpośrednio zademonstrować to nowatorskie, a jednocześnie przyjazne dla użytkownika rozwiązanie.

Platforma alfa Video Contact Center może zostać wykorzystana między innymi w wirtualnych oddziałach banków, stwarzając tym samym szanse na dotarcie do szerokiego grona klientów, którzy cenią swój czas, niejednokrotnie chcąc sfinalizować swoje bieżące potrzeby online, także te „bankowe”.

- alfa Video Contact Center jest odpowiedzią na naturalną potrzebę człowieka, kształtującą się od wielu wieków – potrzebę szybkiego i sprawnego rozwiązywania różnych kwestii bez konieczności pokonywania dużych odległości – mówi Justyna Martyniak z Alfavox, która podczas konferencji odpowiadała przy stoisku firmy na wszystkie pytania gości.

Konferencja IT@BANK była okazją do rozmów na wiele tematów. Mówiono o nowych trendach, rozmawiano o budowaniu przewagi informacyjnej, o konwergencji usług, zarządzaniu w obszarze teleinformatycznym, a także o bezpieczeństwie, które w tej branży jest chyba najważniejszym czynnikiem.

- Dziś na co dzień używamy popularnych bankowych aplikacji na urządzenia mobilne, elektronicznych tokenów oraz korzystamy z inteligentnych bankomatów. To wszystko daje nam ogromne możliwości i niezaprzeczalną wygodę, jednakże wiąże się również z takim pojęciem, jakim jest „cyberprzestępczość” – mówi Janusz Tomiczek. – Dla nas, czyli producentów systemów dla bankowości, celem jest produkowanie takich rozwiązań, które z jednej strony maksymalizują wygodę, podążając za trendami, a z drugiej gwarantują 100% bezpieczeństwa.

Flagowy produkt Alfavox, czyli alfa Video Contact Center, do tej pory z powodzeniem wdrożony został w Aliorze, który został doceniony przez międzynarodowe jury w konkursie „Global Banking Innovation Award”.

Firma Alfavox w konferencji IT@BANK uczestniczyła po raz pierwszy, natomiast na łamach Miesięcznika Finansowego BANK – organizatora tego wydarzenia – pojawiała się niejednokrotnie jako ekspert z dziedziny systemów informatycznych produkowanych dla sektora finansowego. Produkty Alfavox oparte są na autorskich rozwiązaniach systemowych i dostosowywane indywidualnie do każdego klienta, specyfiki jego biznesu, potrzeb oraz planów dalszej rozbudowy.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS