Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-07-20

A A A POLEĆ DRUKUJ

Dzięki InPost, kupujesz nawet 80% taniej

InPost nawiązuje coraz ściślejszą współpracę z branżą e-commerce. Przed laty umożliwił Polakom dostęp do tak innowacyjnej usługi, jak Paczkomaty, a teraz chce sprawić, żeby zakupy online stały się nie tylko łatwiejsze, ale również tańsze.

InPost pokazywał już wielokrotnie, że nie boi się innowacyjnych rozwiązań i chętnie wypróbowuje nowe pomysły szczególnie takie, które umożliwiają nawiązanie mocnej relacji z klientami. Ostatnio właściciel osławionych już paczkomatów zachęca do zapisywania się do Klubu Paczuchy, dzięki któremu można otrzymywać kody promocyjne i robić zakupy w e-sklepach w bardzo korzystnych cenach.

Klub Paczuchy dla szukających okazji

InPost to marka rozpoznawana już przez większość Polaków, głównie za sprawą paczkomatów, które można znaleźć zarówno w dużych, jak i w bardzo małych miastach. W wielu miejscach żółte skrytki InPostu na stałe weszły do lokalnego krajobrazu.

Od pewnego czasu InPost działa bardzo dynamicznie również w polskiej branży e-commerce, współpracując ściśle już nie tylko z Allegro, gdzie coraz więcej sprzedawców korzysta z dostaw realizowanych przez krakowską firmę, ale także z coraz większą liczbą e-sklepów. Ta współpraca zaowocowała stworzeniem Klubu Paczuchy, do którego może zapisać się każdy, czerpiąc z tego ogromne korzyści przy zakupach online. Członkowie klubu otrzymują regularnie newsletter, a w nim kody rabatowe na zakupy w sklepach internetowych, co pozwala obniżyć cenę towaru nawet o 80% oraz informacje o wyprzedażach topowych marek. Najlepsze jest jednak to, że przesyłane są tylko oferty zgodne z zainteresowaniami danego klubowicza.

Polacy kupują online coraz więcej

Inicjatywa InPost szybko może zyskać popularność, ponieważ Polacy kupują coraz więcej w internecie. Jak wynika z danych firmy Gemius, wartość polskiego e-handlu w 2015 roku ukształtowała się na poziomie 27 mld zł i już od kilku lat wykazuje silną tendencję wzrostową. Co najmniej 54% polskich internautów korzysta z ofert e-sklepów. Przy okazji warto zauważyć, że dla 67% z nich bardzo ważną motywacją do kupowania online są niskie koszty dostawy, natomiast 55% bardzo ceni zniżki dla klientów nabywających towar przez internet (źródło: https://www.gemius.pl/files/reports/E-commerce-w-Polsce-2015.pdf). Szczególnie dla tych ostatnich Klub Paczuchy InPostu może być bardzo cenną inicjatywą. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS