Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2023-09-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Grupa Żabka zwycięzcą konkursu „Best Mobile Application”

Grupa Żabka została zwycięzcą konkursu „Best Mobile Application”, otrzymując nagrodę za całokształt działań realizowanych w obszarze aplikacji mobilnych stworzonych przez należące do niej spółki. Tym samym najlepszymi aplikacjami drugiego kwartału 2023 r. zostały: Żappka, Jush, delio, Dietly i Maczfit. Zdaniem jury aplikacje mobilne należące do Grupy Żabka są dopasowane do trendów q-commerce oraz odpowiadają na różne potrzeby konsumentów. Wszystkie zaprojektowano zgodnie z najlepszymi praktykami z zakresu user experience, są więc przejrzyste i proste w obsłudze, ponadto poddaje się je bieżącej aktualizacji i stałej rozbudowie, by spełniały wymagania nawet najbardziej wymagających klientów.

„Best Mobile Application” to polski konkurs, którego celem jest pokazywanie najlepszych praktyk w zakresie tworzenia i promocji aplikacji mobilnych w Polsce. Organizatorami plebiscytu są aBooster, firma wspierająca twórców i właścicieli aplikacji, oraz AppsFlyer, globalny lider w pomiarze kampanii marketingowych i analityce danych.

W ramach plebiscytu „Best Mobile Application” każdego roku oraz raz na kwartał nagradza się aplikację mobilną, która w danym okresie w znaczący sposób wyróżniła się na tle innych. Przyznając nagrody, jury  bierze pod uwagę m.in. takie czynniki, jak: nowe funkcje, tempo wzrostu, user experience czy sposób ekspozycji w sklepach z aplikacjami. Wyjątkowo w tej edycji konkursu jury postanowiło nie nagradzać jednego produktu, a całokształt działań realizowanych przez Grupę Żabka. „Grupa Żabka stworzyła kompleksowy ekosystem convenience, idealnie wpisujący się w trend q-commerce. (…) W centrum tego ekosystemu zostały postawione doskonale zaprojektowane aplikacje mobilne, dzięki którym korzystanie z oferty firm należących do Grupy jest proste i intuicyjne” – tak uzasadniono decyzję.

Żappka

Żappka jest jedną z najpopularniejszych aplikacji mobilnych w Polsce – aktywnie korzysta z niej 6,1 mln użytkowników. To pierwszy na rynku ekosystem łączący mechanizm programu lojalnościowego oraz działań wpływających na aktywność i zaangażowanie klienta. Główną funkcjonalnością aplikacji jest program lojalnościowy – klienci zbierają żappsy, które mogą wymieniać na nagrody, przelać je na konto innego użytkownika, skorzystać z ofert partnerów (strefa „Wszystko za żappsy”), a nawet wymieniać na cegiełki charytatywne m.in. na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, walkę z koronawirusem czy organizacje charytatywne prowadzące działania humanitarne w Ukrainie. Drugą funkcjonalnością Żappki jest możliwość generowania specjalnych personalizowanych ofert dla klientów, które są aktywne tylko w ciągu krótkiego czasu. Żappka ułatwia także klientom sieci codzienne funkcjonowanie – dzięki aplikacji mogą oni śledzić i odbierać przesyłki (usługa „Żappka Post”) oraz mają dostęp do szybkich i bezpiecznych płatności bezdotykowych („Żappka Pay”). W ostatnim kwartale w Żappce pojawiło się kilka udogodnień, jak np. mapa wszystkich sklepów sieci z informacjami o godzinach otwarcia i oferowanych usługach, uproszczony proces rejestracji do autonomicznych sklepów Żabka Nano, funkcja „wyloguj mnie ze wszystkich urządzeń”, a także nowe opcje w grze Żabu.

Jush i delio

Aplikacja Jush oferuje dostawę najpotrzebniejszych produktów spożywczych i przemysłowych nawet w 15 minut. Niewątpliwym plusem zakupów z Żabką Jush jest możliwość ich zrobienia przez 7 dni w tygodniu, również w niedziele niehandlowe, atrakcyjny próg darmowej dostawy, który wynosi zaledwie 35 zł oraz liczne akcje promocyjne. Usługa działa na terenie Krakowa, Katowic, Poznania, Gdańska i Sopotu od 7:00 do 23:00, a w Warszawie do 2 w nocy. W trzecim kwartale 2023 r. jako pierwsza usługa q-commerce w Polsce zrealizowała dostawę za pomocą drona, dzięki czemu zakupy zostały doręczone w 7 minut. Ponadto na terenie Warszawy i Krakowa wprowadziła dostawę ciepłych przekąsek znanych ze sklepów Żabka: hot dogów i panini.

Z kolei delio to supermarket online, pozwalający przez 7 dni w tygodniu robić zakupy zarówno za pośrednictwem aplikacji mobilnej, jak i strony internetowej. Oferuje dostawę produktów już nawet w ciągu godziny, bezpłatny dowóz przy zakupach powyżej 80 zł, a także szereg promocji i ofert specjalnych. W maju br. w aplikacji została wprowadzona aktualizacja, pozwalająca zobaczyć w szczegółach produktów ich wartość energetyczną, co jest zgodne z aktualnymi trendami w obszarze żywienia. delio przypomina klasyczny supermarket z bardzo szerokim asortymentem, gdzie wszyscy znajdą coś dla siebie. Zarówno miłośnicy świeżych owoców, warzyw, mięsa czy owoców morza, jak i osoby poszukujące produktów wegańskich oraz organicznych.

Maczfit

Maczfit to firma oferująca catering dietetyczny, pozwalający zarządzać swoimi zamówieniami zarówno poprzez portal internetowy, jak i elastyczną aplikację mobilną. Aplikacja pozwala na kompleksowe zarządzanie swoją dietą z każdego miejsca za pomocą kilku kliknięć, a także posiada szereg funkcji dodatkowych jak m. in.: dodawanie i odejmowanie posiłków, zmiana adresu dostawy, wybór posiłków, przedłużanie diety czy śledzenie swoich postępów.  

Dietly

Dietly jest największą platformą w Polsce do wyszukiwania, porównywania i zamawiania cateringu, za pośrednictwem której klienci mają możliwość wyboru ponad 25 opcji diet, spośród ok. 400 firm cateringowych. Dietly działa w przeglądarce (dietly.pl) oraz w aplikacji mobilnej. Jedną z najpopularniejszych funkcji Dietly jest „Wybór Menu”. Daje ona możliwość codziennego wybierania posiłków na każdą porę dnia.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS