Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-08-20

A A A POLEĆ DRUKUJ

Informacja prasowa: eurobank uruchamia bankowość mobilną

150x110

eurobank z sukcesem zakończył projekt wdrożenia bankowości mobilnej na telefony i tablety z systemem iOS i Android. Nowa aplikacja – eurobank mobile, prócz użytecznej funkcjonalności, posiada również niestandardowe rozwiązania. 

Intuicyjna nawigacja - szybkie działanie

Dzięki eurobank mobile klient może zarządzać swoim kontem i wykonywać najważniejszych operacje o każdej porze dnia i w dowolnym miejscu, bez względu na kraj i warunki, w których aktualnie przebywa - wystarczy dostęp do Internetu. Aplikację wyróżnia prosta i czysta grafika oraz użyteczna i intuicyjna nawigacja. Naszym założeniem była prostota i minimalizm interfejsu. Z konta w telefonie korzysta się w różnych sytuacjach, często w pośpiechu, w podróży, w środkach komunikacji miejskiej, dlatego niezbędna jest wygoda i użyteczność. Chcieliśmy, aby klient szybko i intuicyjnie poruszał się po aplikacji – mówi Wojciech Mikołajczyk, Product Manager Euro Bank S.A.

eurobank zawsze pod ręką

Aplikacja udostępnia szeroki zakres funkcjonalności. Klient może sprawdzić stan konta i rachunku oszczędnościowego, wykonać przelewy dowolne i zdefiniowane, a także łatwo wysłać swój numer konta w treści emaila bądź smsa – do osób znajdujących się na liście kontaktów w jego książce telefonicznej/skrzynce mailowej. W przypadku posiadania kredytów gotówkowych lub ratalnych przez klienta, aplikacja wyświetla aktualny harmonogram spłaty rat, co może być przydatne przy terminowym spłacaniu zobowiązań. Klient widzi również informacje o swoich kartach debetowych i kredytowych, może również założyć lokatę (z pomocą kalkulatora oprocentowania) lub rachunek oszczędnościowy. Aplikacja pozwala na szybki kontakt z bankiem, zastrzeżenie karty lub dowodu osobistego, doładowanie dowolnego numeru telefonu, znalezienie najbliższej placówki, bankomatu lub wpłatomatu eurobanku, a nawet wyświetlenie profilu banku w wybranym portalu społecznościowym.

Nietypowe rozwiązania

Historia operacji na rachunkach przedstawiona jest za pomocą osi czasu. To rozwiązanie w łatwy sposób wizualizuje klientowi stan jego konta oraz etapy poszczególnych transakcji. Każdą z nich można dodatkowo „rozwinąć” w celu poznania szczegółów operacji. Kwoty są ułożone chronologiczne i oznaczone kolorami,  odpowiadają im również poszczególne strony osi.

Dodatkowo na telefony z systemem Android przygotowany został wskaźnik salda w formie wigdeta. Umożliwia on łatwy i szybki dostęp do informacji o posiadanych środkach na wybranym rachunku bez konieczności logowania się do aplikacji. Może to być forma graficzna lub kwotowa. Unikalnym rozwiązaniem jest możliwość podglądu dodatkowo kwot 3 ostatnich transakcji na wybranym koncie.

Bezpieczeństwo

W trakcie aktywacji aplikacji klient podaje swój identyfikator do usługi bankowości elektronicznejeurobanku oraz kod aktywacyjny do TokenaGSM, który można uzyskać w placówce banku lub za pośrednictwem bankowości telefonicznej. Następnie klient definiuje kod PIN (od 4 do 8 cyfr), który jest wykorzystywany do odblokowania TokenaGSM.

Aplikacja jest zintegrowana z TokenemGSM, którego wskazania są wykorzystywane do logowania i autoryzacji operacji, co zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa. Wskazania są generowane w tle i za każdym razem weryfikowane przez bank.  Jeżeli kod wygenerowany przez TokenGSM jest nieprawidłowy, zalogowanie się lub autoryzacja operacji nie jest możliwa. Po trzech z rzędu błędnych próbach logowania lub autoryzacji dostęp do aplikacji eurobank mobile i serwisu eurobank online zostanie zablokowany.

Kod PIN i wskazanie tokenaGSM znajdują się w pamięci urządzenia tylko na czas logowania lub autoryzacji transakcji, dlatego podanie kodu PIN jest wymagane przy takich operacjach jak na przykład wykonywanie przelewów.

Integracja z TokenemGSM to innowacyjne rozwiązanie. Bezpieczne i wygodne – nie ma potrzeby ręcznego przepisywania kodów wygenerowanych przez TokenGSM, jak w przypadku kodów SMS, nie trzeba więc wychodzić z aplikacji, aby zatwierdzić np. przelew.

Bezpieczeństwo korzystania z aplikacji mobilnej zwiększają ponadto osobne limity: limit pojedynczej transakcji i limit dzienny. Limity te dotyczą transakcji obciążających konto, czyli przelewów. Ponadto są one niezależne od limitów operacji w serwisie eurobank online.

Kampania

Kampania promująca konta osobiste i ich nowe funkcjonalności: przelewy ekspresowe i bankowość mobilną rozpoczyna się 19.08.2013 i potrwa do 29.09.2013. Obejmuje spoty w stacjach telewizyjnych, a także reklamę w kinach i w Internecie. Promocyjne plakaty i ulotki będzie można również zobaczyć we wszystkich oddziałach eurobanku oraz na ich witrynach. W pierwszej kolejności pojawią się spoty TV dotyczące przelewów ekspresowych, a 2 tygodnie później bankowości mobilnej eurobanku.

Jak uzyskać eurobank mobile

Wymogiem pełnego korzystania z aplikacji jest posiadanie w eurobanku konta z dostępem przez Internet oraz tokenaGSM. Aplikację, w zależności od posiadanego urządzenia (system Android lub iOS), można pobrać ze sklepu Google Play lub AppStore. Następnie należy udać się do placówki eurobanku lub skontaktować się telefonicznie z bankiem, aby uzyskać kod aktywacyjny. Aplikacja jest zintegrowana z TokenemGSM, co oznacza, że służy on jednocześnie do logowania do serwisu eurobank online.

Aplikacja została przygotowana we współpracy z firmami Mobter Sp. z o.o. i Wheel Systems Sp. z o.o.. 

Szczegóły oferty, w tym Regulamin świadczenia Usług Bankowości Elektronicznej oraz Instrukcja obsługi bankowości elektronicznej są dostępne w placówkach banku oraz na stronie www.eurobank.pl.


Euro Bank SA (znany jako eurobank) - zatrudnia około 2 700 pracowników i posiada ponad 440 oddziałów na terenie całej Polski. Jego właścicielem jest francuska Grupa Société Générale.

Société Générale jest jedną z największych europejskich grup świadczących usługi finansowe. Grupa łączy stabilność finansową ze strategią zrównoważonego rozwoju. Chce być wzorem w bankowości opartej na relacjach, bliskiej klientom, wybieranej ze względu na jakość i zaangażowanie swoich zespołów. 160 000 pracowników Grupy w 77 krajach towarzyszy każdego dnia ponad 33 milionom klientów na całym świecie.

Koncepcja biznesowa Euro Banku SA to połączenie nowoczesnej formuły oddziałów z przyjazną, profesjonalną obsługą. Bank oferuje usługi finansowe dla osób fizycznych. Wśród jego produktów znajdują się przede m.in. kredyty gotówkowe, kredyty hipoteczne, atrakcyjne pakiety kont i wysoko oprocentowane lokaty.

Od kilku lat Euro Bank SA jest zaangażowany w edukację finansową Polaków. Eksperci banku dzielą się swoją wiedzą finansową na platformach edukacyjnych: www.eurobank.pl/doradzamywww.money.pl/eurobank.

W ostatnim czasie eurobank zdobył m.in. następujące wyróżnienia:

- Superbrands 2012 dla jednej z najsilniejszych marek na polskim rynku,

- Tytuł Bank na Medal w rankingu jakości obsługi magazynu „Wprost” i „Bloomberg Businessweek Polska” (wrzesień 2012),

- Order Finansowy dla produktu Tani kredyt z kontem (styczeń 2012) oraz dla produktu Kredyt hipoteczny po swojemu (marzec 2013), przyznane przez magazyn ekonomiczny „Home&Market”,

- wyróżnienie i statuetka w kategorii systemy back office w konkursie Lider informatyki instytucji finansowych organizowanym przez „Gazetę Bankową” (marzec 2011),

- wyróżnienie magazynu „Home&Market” w kategorii najlepszy bank dla klientów indywidualnych (styczeń 2011),

- pierwsze miejsce w kategoriach "banki detaliczne" oraz "sprawność działania" w rankingu 50 największych banków w Polsce przygotowywanym przez miesięcznik "Bank" (czerwiec 2010),

- wyróżnienie i statuetka w kategorii bankowość internetowa i e-finanse za projekt „eurobank online” w konkursie Lider informatyki instytucji finansowych organizowanym przez „Gazetę Bankową” (marzec 2010).

www.eurobank.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS