Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-09-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Jakość usług Sixt po raz kolejny potwierdzona

150x110

Sixt rent a car, międzynarodowa wypożyczalnia o ponad 100 letniej tradycji została wyróżniona przez niemiecki magazyn biznesowy Handelsblatt w kategorii najlepszy serwis.  Jest to kolejna nagroda potwierdzająca, iż oferowane usługi są na najwyższym poziomie.

Sixt rent a Car to synonim prestiżowej marki znanej na całym świecie.  Jej ekspansja na inne krańce świata jest bardzo intensywna, co w konsekwencji sprawia, że z każdym kolejnym miesiącem otwierane są nowe punkty wynajmu. Świadczone przez firmę usługi weryfikowane są głównie przez bardzo wymagających Klientów jak i wewnętrzne oraz zagraniczne audyty sprawdzające pracę poszczególnych oddziałów w wybranych miastach.

Redakcja gazety Handelsblatt,  by rzetelnie wybrać firmę oferującą najlepszy serwis zleciła przygotowanie analizy Instytutowi Hamburg’s Schad. Organizacja ta, z pośród pięciu firm, które zostały wzięte pod uwagę weryfikowała wypożyczalnie pod kątem: szybkich odpowiedzi (email) na zadane pytania, możliwych form rezerwacji oraz zwrotu pojazdu. Otrzymane wyniki były jednoznaczne.

Bycie pierwszym w rankingu Handelsblatt motywuje nas do dalszej pracy, doskonalenia usług oraz szkolenia pracowników. Nagroda za dobry serwis jest bardzo ważnym miernikiem satysfakcji naszych Klientów. Jesteśmy zadowoleni, że po raz kolejny udało nam się potwierdzić jakość oferowanych usług”-powiedział Paweł Reczyński, Prezes Sixt Rent a Car Polska.

 

           

 

 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS