Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-06-02

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kolejna odsłona kampanii Amica

Amica Wronki S.A. nie zwalnia tempa w działaniach reklamowych. Po starcie w połowie maja kampanii dla nowej linii Amica IN. – inteligentnych produktów premium, przyszedł czas na urządzenia z kategorii chłodniczej. 1 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa lodówek, podkreślająca zaawansowanie technologiczne produktu. Aktywność obejmować będzie zintegrowane, wielokanałowe dotarcie do konsumentów.

Od 1 czerwca, w głównych stacjach telewizyjnych, pojawiły się billboardy sponsorskie. Kampania sponsoringowa realizowana w telewizji zostanie zasilona działaniami w internecie. Reklama lodówek Amica pojawi się na największych, szerokozasięgowych, polskich portalach informacyjnych. Silna obecność zostanie również zaznaczona w największych kanałach społecznościowych (Facebook, Pinterest, Instagram).

W kampanii reklamowej na pierwszy plan wybija się technologiczne zaawansowanie produktów. Główny przekaz dotyczy takich funkcji jak Technologia No Frost oraz klasa energetyczna A++.

Za zakup mediów (kampania ATL i internet) odpowiada dom mediowy Value Media. Billobard sponsorski został przygotowany przez agencję reklamową Change. Agencja VMR odpowiedzialna jest za działania w internecie, zaś mediami społecznościowymi zajmuje się agencja Get more social. Komunikację PR prowadzi Monday PR.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS