Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-09-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kolejna oferta Warty dla klientów Orange

150x110

TUiR Warta i operator komórkowy sieci Orange poszerzyły współpracę. Teraz z oferty ubezpieczenia mogą skorzystać nie tylko klienci korzystający z telefonu na kartę ale także klienci abonamentowi. Mogą oni ubezpieczyć swoje telefony, smartfony, tablety i laptopy od kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia.

Wspólne programy Orange i Warty - Bezpieczny Smartfon i Bezpieczny Tablet - skierowane są do klientów indywidualnych, którzy zawierają nowe umowy abonamentowe lub przedłużają stare i dokonują zakupu nowego sprzętu.

Programem Bezpieczny Smartfon można objąć wszystkie nowe telefony o wartości do 4 tys. zł. Ubezpieczenie oferowane jest w trzech wariantach – Standard, w cenie 7,99 zł miesięcznie, Komfort za 14,99 zł miesięcznie i Premium za 18,99 zł miesięcznie.

Zakres ochrony uzależniony jest od wykupionego przez klienta wariantu. Opcja Standard obejmuje takie wypadki jak uszkodzenie lub zniszczenie telefonu w wyniku nieszczęśliwego wypadku z wyłączeniem zalania, kradzież z włamaniem i kradzież zuchwałą, rabunek, dewastację i nieuprawnione użycie telefonu. Wariant Komfort rozszerza ten zakres o zalanie urządzenia, natomiast wariant Premium, o najszerszym zakresie, uwzględnia dodatkowo ubezpieczenie od kradzieży kieszonkowej.

Bezpieczny Tablet oferowany jest właścicielom fabrycznie nowych tabletów i notebooków zakupionych wraz zawarciem umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w Orange. Koszt miesięczny ubezpieczenia tabletu wynosi 12 zł. Ochrona obejmuje kradzież z włamaniem, rabunek, dewastację, zdarzenia losowe, akcję ratowniczą oraz uszkodzenie lub zniszczenie tabletu wskutek nagłego, nieprzewidywalnego, niezależnego od właściciela sprzętu i niemożliwego do zapobieżenia zdarzenia zewnętrznego.

Wygodnym rozwiązaniem dla klienta jest sposób likwidacji szkody. Klient nie musi sam szukać punktu naprawy, oddawać do niego sprzętu i rozliczać się na podstawie rachunków. Wystarczy zadzwonić na infolinię Warty, która zorganizuje cały proces - wybierze punkt naprawczy, pomoże zorganizować transport i rozliczy naprawę bezpośrednio z serwisem.

To już drugi program ubezpieczeniowy wdrożony przez Wartę dla klientów Orange w ostatnich dwóch miesiącach. Przypomnijmy, że w lipcu obie firmy wprowadziły unikatowy - nie tylko w Polsce, ale i na skalę europejską - program ubezpieczenia aparatu dla klientów korzystających z telefonu na kartę. Do tej pory takie oferty otrzymywali tylko klienci abonamentowi.

- Poszerzenie zakresu naszej współpracy z Orange, to dowód na to, że jesteśmy atrakcyjnym partnerem, który gwarantuje szeroki zakres ubezpieczeń i przyjazne procedury obsługi w razie szkody. Rozwiązania wprowadzone w Orange pokazują, że jesteśmy innowacyjni i nie boimy się wdrażania zupełnie nowych rozwiązań – mówi Monika Woźniak-Wołek, dyrektor departamentu bancassurance w Warcie.

 

Szczegółowe warunki ubezpieczenia dostępne są na stronie internetowej www.orange.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS