Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-10-25

A A A POLEĆ DRUKUJ

Konferencja Canyon’a – linia x-ray w Polsce

Canyon, marka designerskich produktów związanych z branżą IT, urządzeń peryferyjnych do komputerów, zaprezentowała dziś na konferencji prasowej nową kolekcję akcesoriów – x-ray. Spotkanie z dziennikarzami, zaproszonymi do budynku Instytut Wzornictwa Przemysłowego, poprowadził znany prezenter telewizyjny, Zbigniew Urbański.

Jest to absolutnie nowy, rewolucyjny trend w wyglądzie akcesoriów. Inspiracją dla stylistów tej gamy jest nurt we współczesnej sztuce reprezentowany przez brytyjskiego artystę Hugh Turvey’a, którego wizjonerski sznyt zdobi akcesoria x-ray. Nowa edycja będzie również sygnowana jego podpisem. Przede wszystkim jednak zmienia się kolor nadruku, z niebieskiego, na kombinację odcieni zieleni i żółci, co jest bliższe koncepcji x-ray zapisanej w zbiorowej wyobraźni.

Produkty z tej serii dedykowane są do graczy komputerowych, fanów nowych technologii oraz pasjonatów kreatywnych rozwiązań. Znakiem firmowym tej ekstrawaganckiej kolekcji pozostaje wierne, wręcz drobiazgowe odzwierciedlenie malowniczych obrazów właściwych sztuce Turvey’a i precyzyjne naniesienie ich na powierzchnię elektronicznych urządzeń i akcesoriów Canyon’a.

Serię Canyon x-ray tworzą urządzenia: słuchawki, myszki przewodowe i bezprzewodowe, czy głośniki komputerowe z charakterystycznym wzorem imitującym skomplikowany układ komponentów, to propozycja dla młodych i wyrazistych ludzi. Gamę produktów uzupełniają: torby, plecaki oraz naklejki.

Edycja limitowana serii wchodzi do sprzedaży w październiku br.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS