Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-10-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowe marki w Domu Mody Klif

150x110

Rok 2013 w Domu Mody Klif obfituje w zmiany. Po zakończonej modernizacji, centrum zmieniło swoje oblicze i regularnie powiększa ofertę o kolejne salony. Do tej pory w spisie najemców pojawiło się aż 10 nowych pozycji. Do końca roku ta liczba wzrośnie o kolejne, m.in. COS i H&M z pierwszym w Warszawie konceptem Home.

Dom Mody Klif to obowiązkowy punkt na warszawskiej mapie luksusowych zakupów. W uznanej galerii handlowej na dwóch poziomach znajduje się ponad 100 butików prestiżowych marek. W tym roku, w ślad za niedawną spektakularną zmianą fasady i remontem wnętrz Klifu, wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom Klientów, Centrum znacznie poszerzyło grono najemców. Pojawiły się cenione polskie i międzynarodowe marki odzieżowe jak: Gerry Weber, Napapijri, Tommy Hilfiger, Desaro czy Hera oraz oferujące biżuterię i akcesoria – TOUS i Yes Prestige. Klienci mogą też zrobić zakupy w luksusowych Delikatesach Alma, w których funkcjonuje pierwsza w Polsce Aleja Szampańska. Do końca roku w Domu Mody Klif otwarte zostaną jeszcze COS (druga lokalizacja w stolicy i pierwszy salon w centrum handlowym w Warszawie) oraz H&M z pierwszym w Warszawie konceptem Home. W ofercie Klifu znajdzie się także salon Imperium, gdzie dostępna będzie m.in. marka Luisa Cerano. Do grona najemców Centrum dołączyły też Księgarnie Matras a już niedługo swój oddział otworzy łączący aptekę, drogerię i perfumerię Super-Pharm.

Tak duża liczba nowych salonów na zakończenie 2013 roku pokazuje, że zmiany, które zapoczątkowaliśmy w ubiegłym roku dostrzegają nie tylko klienci, ale również najemcy” – podkreśliła Agnieszka Borkowska, Asset Manager, AEW Europe.

Nowe marki w 2013 roku: Delikatesy Alma, Desaro, Dolce Vita (w nowej, powiększonej odsłonie), COS, Gerry Weber, H&M z konceptem Home, Hera, Imperium, Księgarnie Matras, Napapijri, Tommy Hilfiger, Super-Pharm, Tous, Yes Prestige (drugi taki projekt, który został zrealizowany w Polsce). W marcu 2014 wielbicieli ekskluzywnych marek czeka wyjątkowa niespodzianka, swój salon otworzy Gratson z takimi markami jak: Frankie Morello, Gaultier 2, SeebyChloe czy MM6, w którym kolekcje światowych marek będą mogły znaleźć zarówno wymagające panie, jak i modni panowie. Dodatkowo Dom Mody Klif rozwija zakres swoich usług. Obecnie poza bezpłatnym pakietem konsultacji profesjonalnych stylistek, konsultacji w zakresie doboru perfum w Perfumerii Quality Missala a także w zakresie stylizacji włosów u Rafała Miodka - właściciela salonu Miodek Hair House, można także skorzystać z poszerzonej bezpłatnej usługi concierge. Z jej pomocą można w Klifie zamówić bukiet kwiatów, zamówić miejsce w restauracji czy tez poprosić o zaniesienie zakupów do samochodu.

***

Dom Mody Klif to uznana i prestiżowa galeria handlowa, w której na powierzchni 18 000 mkw. mieszczą się luksusowe butiki, takich marek jak: Baldinini, Guess, iBlues, Marina Rinaldi, Marella MaxMara, Marlboro Classics, Lacoste, Liu Jo, Napapijri, Pandora, Paul&Shark, Pollini, Stefanel, Tous, Tru Trussardi. Na dwóch poziomach znajduje się ponad 100 sklepów, w tym: Delikatesy Alma, restauracje, kawiarnie i punkty usługowe.W piątej i szóstej edycji projektu SUPERBRANDS marka Klif została uznana za jedną z najsilniejszych polskich marek i zdobyła tytuły Superbrands Polska! Dom Mody Klif Warszawa i Klif Gdynia są jedynymi polskimi centrami handlowymi, które dwukrotnie otrzymały to wyróżnienie.W kategorii „Project of the Year ” Dom Mody Klif zdobył nagrodę CEE Retail Real Estate Awards 2012. Dom Mody Klif jako jedyna galeria został wyróżniony w kategorii „Kampania Przebudowy/Rozbudowy/ Modernizacji Roku 2013 – Marketing Centrum Handlowego Roku 2013” w konkursie PRCH Retail Awards 2013.

Właścicielem Domu Mody Klif jest Paige Investments, natomiast zarządcą BNP Paribas Real Estate.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS