Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-01-26

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowy serwis internetowy Idea Money S.A.

Idea Money S.A., lider w świadczeniu usług faktoringowych dla sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, uruchomił pod adresem www.ideamoney.pl nowy serwis internetowy, w którym przedsiębiorcy znajdą szereg rozwiązań dedykowanych małym i średnim firmom. Strona internetowa to wynik odświeżonej, przejrzystej komunikacji produktów z dziedzin takich, jak faktoring, monitoring i windykacja.

Serwis internetowy już na wstępie zaskakuje niestandardowym podejściem do prezentacji usług finansowych. „Świat jest mały…”. To częste stwierdzenie, które wstrzymuje właścicieli firm przed skorzystaniem z usług rozwiązujących problemy z płynnością finansową. Obawa przed rozpoczęciem współpracy z firmą zewnętrzną wynika z przeświadczenia o możliwym pogorszeniu relacji ze swoimi Kontrahentami. Czy to jednak słuszne podejście?

– Przedsiębiorcy bardzo często pytają nas, czy skorzystanie z usług takich, jak faktoring czy monitoring będzie miało wpływ na ich relacje z Klientem, który na przykład zalega z płatnością faktur. Staramy się zawsze podkreślać, że dzięki monitoringowi należności w przypadku opóźnienia w płatnościach przeprowadzamy dokładną diagnozę przyczyn powstania opóźnienia. Dlatego nasze działania pozwalają zachować dobre relacje z rzetelnymi Kontrahentami. Przykładamy wielką wagę do etyki i jakości świadczonych przez nas usług, a także do ochrony danych osobowych – wyjaśnia Milena Stańczyk, Specjalista ds. Marketingu w Idea Money S.A. Faktor obala „mit małego świata” podkreślając, że zawsze warto trzymać rękę na pulsie finansów swojej firmy w myśl haseł: „Świat jest mały, ale za duży na dłuższy postój, na lot w ciemno, czy wreszcie dla pieniędzy w przestworzach”. – W myśl tych koncepcji powstały nasze nowe linie produktowe. Każda z nich dedykowana jest jednej usłudze i zupełnie jak linia lotnicza przenosi pasażera z punktu A do punktu B, tak i Linie Idea Money doprowadzą Klienta do celu, jakim jest osiągnięcie tego, czym dla niego jest sukces biznesowy – dodaje Milena Stańczyk.

Strona główna www.ideamoney.pl w przejrzysty sposób przedstawia rozwiązania dla przedsiębiorstw oraz zapewnia łatwy dostęp do wszystkich produktów podzielonych na trzy kategorie: Linię F (Faktoring), Linię M (Monitoring) i Linię W (Windykacja). Wygodę korzystania ze strony zwiększa zastosowanie technologii RWD, umożliwiającej przeglądanie jej zawartości na urządzeniach mobilnych.

Głównym zadaniem nowego serwisu jest przekazanie potencjalnemu Klientowi (zarówno temu zdecydowanemu na faktoring czy windykację, jak i dopiero poszukującemu optymalnych rozwiązań dla swojej firmy) wszystkich niezbędnych informacji o usłudze w sposób maksymalnie jasny i przejrzysty. Na każdej stronie produktowej użytkownik ma możliwość szybkiego skontaktowania się z doradcą Idea Money poprzez wypełnienie krótkiego formularza. Oprócz przeglądu oferty w serwisie znalazły się informacje o wartościach, jakimi kieruje się zespół Idea Money, biuro prasowe oraz aktualności. 

Za koncepcję komunikacji oraz realizację serwisu www odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Public Bridge.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS