Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-10-14

A A A POLEĆ DRUKUJ

Praca w PZU dobrze wróży

Ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej „PZU. Przyciągamy najlepszych”. Jej celem jest umacnianie wizerunku ubezpieczyciela jako atrakcyjnego i przyjaznego pracodawcy, oferującego pakiet unikalnych korzyści dla pracowników.

PZU od kilku lat prowadzi kreatywne kampanie employer brandingowe, skierowane zarówno do doświadczonych specjalistów ekspertów, jak i studentów oraz absolwentów szkół wyższych. Konsekwentnie stawia w nich na nieszablonową komunikację rekrutacyjną z dystansem do siebie i abstrakcyjnym żartem. Tak też będzie i tym razem.

W najnowszej odsłonie kampanii motywem przewodnim jest ciasteczko z wróżbą, które w angażujący sposób zwraca uwagę kandydatów na unikalne benefity i możliwości rozwoju zawodowego w PZU.

 - Wcześniejsze odsłony kampanii pozwoliły nam skutecznie zaistnieć w świadomości Polaków jako atrakcyjny pracodawca, nie tylko wiodąca firma ubezpieczeniowa. Teraz idziemy o krok dalej i promujemy konkretny pakiet unikalnych korzyści, jakie daje praca w PZU: ciekawe projekty dużej skali, atrakcyjne wynagrodzenia i benefity oraz rozsądne godziny pracy. To właśnie ten zestaw sprawia, że zatrudniamy najlepszych specjalistów i ekspertów z różnych branż – mówi Łukasz Trzeszczkowski, kierownik Zespołu Marki Pracodawcy PZU.

Kampania „Praca w PZU dobrze wróży” potrwa do 30 listopada. Działania obejmą media społecznościowe, Internet oraz mobile. Ubezpieczyciel przewiduje m.in. specjalną akcję promocyjną w serwisie rekrutacyjnym pracuj.pl. W poniedziałek 17 października co godzinę, od 9:00 do 18:00, użytkownikom portalu wyświetli się komunikat nawiązujący do pory dnia i godziny, który w angażujący sposób zachęcać będzie do przeglądania bieżących ogłoszeń rekrutacyjnych firmy.

W ramach kampanii kandydaci zaproszeni zostaną również do udziału w nowej odsłonie Quizu na Start, który wróżyć im będzie sukces w jednym z obszarów biznesu PZU. Na bazie wskazanych kompetencji, podejścia do obowiązków oraz indywidualnego stylu działania.

To już trzecia odsłona kampanii "PZU. Przyciągamy najlepszych", nagradzanej i wyróżnianej w prestiżowych konkursach branżowych (EB Kreator, EB Stars i EB Excellence Award) oraz rankingach pracodawców (m.in. „Liderzy zarządzania marką pracodawcy w Polsce” oraz „Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menadżerów”). Jej wcześniejszymi bohaterami byli mitologiczny Thor, syn Odyna, który próbował swoich boskich sił w różnych obszarach ubezpieczeniowego biznesu oraz Majka, kandydatka z inicjatywą i poczuciem humoru, która w pomysłowy sposób pokazywała, jaka jest jej profesjonalna #najlepszastrona. Przebieg tegorocznej rozmowy rekrutacyjnej oraz ofertę PZU jako pracodawcy można zobaczyć na stronie pzu.pl/dobrzewrozy.

Za koncepcję i kreację tegorocznych działań odpowiada agencja VML Poland. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS