Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-11-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

Proste, przyjazne, przejrzyste: nowa odsłona MTU

ERGO Hestia wprowadza pod marką MTU nowe produkty i upraszcza ofertę. Nawet klient, który chce podstawowej ochrony, może skonfigurować ubezpieczenie odpowiednio do swych potrzeb.

W ramach produktów MTU powstała specjalna matryca produktowa. Zawiera trzy ubezpieczenia: majątku (dom i ruchomości) oraz  OC i AC pojazdu. Każdy produkt jest dostępny w wariancie podstawowym i rozszerzonym.

W zakresie podstawowym MTU zaoferuje OC komunikacyjne, AC mini (ubezpieczenie pojazdu od kradzieży i szkody całkowitej), a przy ubezpieczeniu majątku – ochronę murów.

- Zapotrzebowanie na nieskomplikowane produkty cały czas jest duże. Odpowiadamy na ten trend, ale jednocześnie matryca produktowa ułatwi decyzję wszystkim, którzy chcieliby rozszerzyć ochronę  – mówi Michał Daniluk, dyrektor zarządzający marką MTU w STU ERGO Hestia.  

Bardziej wymagający mogą więc wybrać wariant rozszerzony OC (zawiera Zieloną Kartę). Rozszerzona oferta Autocasco to kompleksowa ochrona pojazdu, w której auto można będzie naprawić m.in. w serwisach Sieci Partnerskiej ERGO Hestii, czyli warsztatów o najwyższej renomie, z którymi współpracuje ubezpieczyciel.
W przypadku domów i mieszkań, klienci decydujący się na zakres rozszerzony, otrzymają ubezpieczenie murów oraz mienia ruchomego, a także ubezpieczenie OC w życiu prywatnym – obejmujące szkody wyrządzone osobom trzecim w życiu codziennym na terytorium Polski.

Dodatkowo ubezpieczenie komunikacyjne będzie można dodatkowo rozszerzyć o NNW dla kierowcy i pasażera (stała suma ubezpieczenia 10 tys. zł), kompleksową ochronę assistance oraz ubezpieczenie szyb (all risk).


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS