Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-05-23

A A A POLEĆ DRUKUJ

Publicis wysyła akwizytora do Serca i Rozumu

Warszawa, 21 maja 2013 r. – Warszawa, 21 maja 2013 r. – Serce i Rozum nie muszą ruszać się z domu, by złowić taaaaką okazję, ponieważ w Orange Open zysk przychodzi sam! Najnowsza kampania autorstwa agencji Publicis otwiera nową serię spotów z popularnymi bohaterami, w których główną rolę gra także Wykrzyknik - jak wiadomo przyjaciel każdej promocji. Dialogi bohaterów prowadzą w dowcipny sposób do oferty Orange i przybliżają korzyści wynikające z zakupu ofert łączonych.

Orange Open to zestaw usług, na które składają się: telefonia stacjonarna, Neostrada, telewizja, telefonia komórkowa i Internet mobilny. Klienci mają możliwość łączenia usług wchodzących w skład Orange Open, dzięki czemu uzyskują rabaty. Orange jest jedynym na rynku operatorem oferującym taki szeroki wachlarz usług.

Oferta zachęca do tego, by łączyć usługi, ponieważ dzięki temu oszczędza się nawet 15 złotych miesięcznie przy korzystaniu z Neostrady i komórki. Serce i Rozum nie widzą w niej żadnego haczyka. Zysk przychodzi sam, wystarczy otworzyć mu drzwi. Taka przynęta musi złapać.

„Serce i Rozum kończą trzy lata bardzo owocnej pracy dla Orange i TP. Rozpoczynająca się seria jest dowodem na to, że format się sprawdza, przynosząc wymierne efekty Klientowi.” – powiedział Paweł Merecz, Chief Creative Officer z agencji Publicis.

Wymyślony przez Publicis spot wyemitują wybrane kanały należące do TVP, TVN, Polsat, AtMedia i Discovery. W przypadku Internetu kreacje zobaczymy w serwisach YouTube i Facebook.

Kreację telewizyjną można obejrzeć pod adresem:

• http://www.youtube.com/watch?v=35NnVr0E8Bg

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Joanna Jezierska (Copywriter), Damian Cendrowicz (Art Director), Monika Zaręba (Account Director), Malwina Stopińska (Account Evecutive). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Tomasz Owsianko (Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketignowej). Reżyserię spotu powierzono Kubie Michalczukowi. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją Xantus. Za zakup mediów odpowiedzialny był MEC.

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ok. 35 spotów telewizyjnych
i 50 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a za skuteczność został nagrodzony w 2011 roku w konkursie Effie zdobywając Grand Prix.

Więcej informacji udziela:
Monika Zaręba
Account Director
Publicis Poland
Tel.: +48 (22) 319 36 14
e-mail: monika.zareba@publicis.pl


***

Publicis Sp. z o.o. to jedna z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych w Polsce. W ostatnim czasie zdobyła trzy statuetki w konkursie Effie 2012. Rok wcześniej zdobyła Grand Prix Effie 2011 i Brąz na największym międzynarodowym festiwalu kreatywnym Cannes Lions a Media i Marketing Polska uznał ją za Agencją Dobrego Formatu roku 2011. Publicis należy do największej w Europie i trzeciej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe zatrudniającej 58 000 osób w 108 krajach. Agencja Publicis obsługuje w Polsce m.in. takich klientów, jak: L’Oréal Polska, Telekomunikacja Polska S.A./Orange, Procter & Gamble, Sanofi, Nestle, BNP Paribas oraz Renault.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS