Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-12-01

A A A POLEĆ DRUKUJ

Szybka gotówka na pilne wydatki od grudnia w Banku Pocztowym

150x110

Bank Pocztowy wystartował z przedświąteczną kampanią reklamową – o możliwości uzyskania szybkiej gotówki nawet do 100 000 zł w placówkach Banku i na Poczcie dowiedzieć się będzie można z lokalnych mediów – radia, prasy i portali internetowych.

Dostępność szybkiej gotówki Bank Pocztowy promować będzie od 1 grudnia 2016 r. do  31 stycznia 2017 r. W tym czasie zrealizuje zaplanowaną w mediach regionalnych kampanię obejmującą 200 emisji reklamy w prasie lokalnej, 40 tygodniowych kampanii w 40 lokalnych rozgłośniach radiowych, banery reklamowe na blisko 70 portalach internetowych w regionach (do Świąt Bożego Narodzenia) oraz kampanię BTL w placówkach Banku i Poczty (do 31 stycznia 2017 r.).

Motywem przewodnim kampanii „Szybka gotówka na pilne wydatki” jest znany z realizowanej na przełomie sierpnia i września br. przez Bank kampanii telewizyjnej jingiel, zaczynający się od słów: „Remont niewielki, nowe kafelki…” – tym razem w radiowej, dostosowanej do okresu świątecznego wersji. Także reklama prasowa i BTL kontynuuje wykorzystanie kreacji postaci znanej ze wcześniejszego spotu telewizyjnego, która spodobała się jej odbiorcom. W ten sposób Bank Pocztowy promuje możliwość uzyskania w prosty i wygodny sposób gotówki do 3500 zł (produkt: Pożyczka na Poczcie) lub do 100 000 zł (produkt: Kredyt gotówkowy).

- Tym razem zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie kampanii lokalnej, z wykorzystaniem radia, prasy czy portali internetowych dobrze znanych naszym klientom. Chcemy podkreślać, że Bank Pocztowy jest naprawdę blisko nich, w placówkach własnych Banku oraz sieci Poczty Polskiej i zapewnia wygodny, szybki dostęp do gotówki na pilne wydatki – mówi Beata Dawidziuk, Dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations w Banku Pocztowym.

Produkcją reklamy radiowej Banku Pocztowego zajęła się Agencja Ambasada. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Effective Media.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS