Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-06-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Szybko zleciało

150x110
Zintegrowana kampania marketingowa E.Leclerc w LublinieZ okazji 15-lecia obecności marki w Lublinie, E.Leclerc przeprowadził szeroko zakrojoną kampanię promocyjną pod hasłem „Szybko zleciało”. Podczas 10 tygodni trwania akcji wzięło w niej udział 150 tys klientów. W loterii rozlosowano 260 nagród o łącznej wartości przekraczającej 400 tys zł.

Przez pierwsze 2 tygodnie, od 21 marca do 4 kwietnia, kampania miała charakter teaserowy.
W pięciu lokalizacjach na terenie Lublina umieszczono skrzynie o tajemniczej zawartości. Informacje o akcji można było znaleźć na billboardach w całym mieście oraz na stronie internetowej www.szybko-zlecialo.pl, odliczającej czas do ujawnienia zawartości pierwszej. Od tego momentu, co tydzień otwierane były kolejne skrzynie z nagrodami, a fani na portalu Facebook angażowali się w zgadywanie, co jest w środku. Kolejne 5 skrzyń pojawiło się w Lublinie 4 maja.
Filarem pierwszego etapu kampanii były działania on-line, m.in. tworzenie społeczności wokół fanpage’a akcji w serwisie Facebook, emisja spotu teaserowego na You Tube, buzz marketing czy reklama internetowa. Spot był również pokazywany w lokalnej telewizji oraz w kinach. W drugim etapie kampanii główne kanały komunikacyjne akcji stanowiły radio, prasa, firmowe gazetki,
a także materiały promocyjne umieszczone w sklepach. Do informacji o przebiegu akcji służyły też narzędzia on-line, reklama, kampania adwords oraz mailing.
- To było 10 tygodni fantastycznej zabawy, zarówno dla naszych Klientów, jak i dla nas. Udowodniliśmy, że zakupy wcale nie muszą być nudne. Co piątek otwieraliśmy kolejną skrzynię z nagrodami i losowaliśmy zwycięskie paragony. Nasi Klienci wygrali motorówkę, zestaw Apple, czek na 10 tys. zł, zaproszenie na wycieczkę do Paryża, 4 rowery i kino domowe, 2 skutery Honda, Segway’a, zaproszenie na wycieczkę do parku rozrywki pod Paryżem, tygodniowy wyjazd do spa oraz Renault Clio IV. Akcja dobiegła końca, a nam będzie bardzo trudno się z nią rozstać. Przyzwyczailiśmy się, że w piątki spełniamy marzenia – mówi Edyta Tkaczyk, dyrektor hipermarketu przy ul. T. Zana.
E.Leclerc posiada w Lublinie dwa sklepy. Pierwszy hipermarket powstał 15 lat temu przy
ul. T. Zana, a pięć lat później kolejny, przy ul. Turystycznej. Z okazji 15-lecia obecności marki w mieście oba hipermarkety zorganizowały akcję „Szybko zleciało”, która jest pierwszą tak nietypową promocją.
- Sklep na Zana jest w Lublinie już od 15 lat, placówka na Turystycznej od dziesięciu. Łącznie daje nam to 25 i dokładnie tyle nagród dodatkowych co tydzień mogli wygrać nasi Klienci. Zmywarki, malaksery, tablety, parowary, grille elektryczne, smartfony, pralki, konsole, rowerki magnetyczne
i ekspresy do kawy – akcji na taką skalę w naszym mieście do tej pory nie było. Jestem przekonana, że wszyscy zapamiętają ją na bardzo długo – dodaje Małgorzata Wójcik-Szymuś, dyrektor hipermarketu przy ul. Turystycznej.

Kampania „Szybko zleciało” trwała od 21 marca do 16 czerwca. Za jej realizację odpowiedzialna była agencja reklamowa Vena Art. Więcej informacji o akcji na stronie www.szybko-zlecialo.pl oraz na profilu www.facebook.com/SzybkoZlecialo.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS