Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-10-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

TEEKANNE Polska uruchamia loterię konsumencką

Wraz z rozpoczęciem sezonu TEEKANNE Polska uruchamia loterię konsumencką. W puli nagród znalazły się kubki termiczne, dwuosobowe weekendowe pobyty w słowackich Tatrach oraz - nagroda główna - wakacje na Sri Lance. Loteria potrwa od 2 listopada br. do 31 stycznia 2017r.

3 miesiące pełne nagród i niespodzianek

W loterii TEEKANNE, przez 3 miesiące jej trwania, konsumenci, którzy zakupią dowolną herbatę z portfolio marki i zarejestrują dowód zakupu, będą mogli co tydzień walczyć o atrakcyjne nagrody. Łącznie rozlosowanych zostanie ponad 1300 nagród o łącznej wartości niemal 50 tysięcy złotych. Zostały one podzielone na trzy kategorie: nagrody tygodnia, nagrody miesiąca oraz nagrodę główną.

Kubki i pobyty w zimowych kurortach na Słowacji

Raz na 7 dni losowanych będzie 100 kubków termicznych, stanowiących nagrodę tygodnia. W sumie, przez 13 tygodni marka rozda 1300 kubków, idealnych na chłodne, jesienne i zimowe poranki oraz spacery.

Raz w miesiącu komisja wyłoni laureatów 7 dwuosobowych, weekendowych pobytów w słowackich Tatrach, będących nagrodami miesiąca. W specjalnych pakietach, przygotowanych przez partnera konkursu, Tatry Mountain Resorts, oprócz pobytów w Wellness Hotel Grand**** Jasná, znalazły się także 2 SkiPassy na stację narciarską Jasna Chopok i 2 bilety do Tatralandii. Łącznie, przez cały okres trwania loterii, rozdanych zostanie 21 pakietów.

Wycieczka do ojczyzny herbaty

Nagrodą główną w loterii jest podróż na Sri Lankę dla dwóch osób. Zwycięzca nagrody głównej zostanie wyłoniony podczas finałowego losowania, które odbędzie się 1 lutego 2017 roku. W losowaniu brane będą pod uwagę wszystkie zgłoszenia, których konsumenci dokonają w terminie objętym rejestracją. Szczegółowe informacje na temat nagród dostępne są na stronie www.smaknagrody.pl.

Jak wziąć udział w loterii?

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy w terminie od 2 listopada br. do 31 stycznia 2017 r. kupić dowolne opakowanie herbaty TEEKANNE, zachować paragon i zarejestrować go w systemie, wybierając jeden z 2 sposobów przyjmowania zgłoszeń. Rejestracja możliwa jest za pośrednictwem uruchomionego na potrzeby loterii serwisu www.smaknagrody.pl. Udział w loterii można także potwierdzić wysyłając wiadomość SMS o treści herbata.nr paragonu, np. herbata.190920166, pod numer 71070. Koszt pojedynczej wiadomości tekstowej wynosi 1,23zł brutto. Rejestracja w serwisie www.smaknagrody.pl jest bezpłatna.

Tak smakuje zwycięstwo

- Loteria konsumencka to tylko jedna z wielu niespodzianek, które przygotowaliśmy w tym sezonie dla miłośników herbacianych smaków TEEKANNE. Mamy nadzieję, że atrakcyjne nagrody, które będziemy rozdawać aż przez 13 tygodni, zachęcą do zakupu i degustacji naszych produktów nie tylko stałych konsumentów,  ale również tych, którzy do tej pory nie mieli okazji spróbować naszych herbat czarnych, owocowych, zielonych i ziołowych - mówi Artur Ryczkowski, Sales Director TEEKANNE Polska. Nieprzypadkowy jest też kraj, w którym zwycięzca loterii spędzi wraz z osobą towarzyszącą egzotyczne wakacje. Sri Lanka jest przecież ojczyzną herbaty. Wakacyjna podróż wygrana w naszej loterii będzie zatem nie tylko doskonałą przygodą, ale także okazją do odkrycia nieznanych dotąd smaków i aromatów - dodaje.

Loteria TEEKANNE promowana będzie we wszystkich kanałach, w których obecna jest marka. W kampanii zaplanowane zostały zarówno działania online, wykorzystujące potencjał kampanii digital, public relations i e-pr oraz mediów społecznościowych, jak i działania offline, ze szczególnych uwzględnieniem materiałów POS w kanale nowoczesnym i tradycyjnym. Loteria będzie również elementem kampanii telewizyjnej.

Szczegółowe informacje na temat nagród oraz regulamin loterii dostępny jest na stronie www.smaknagrody.pl.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS