Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-08-26

A A A POLEĆ DRUKUJ

Zmysłowa łazienka Tiger Plus

Zgodnie z założeniem koncepcji Tiger Plus łazienka ma oddziaływać na różne zmysły – wzrok, dotyk, węch. Stąd też, oprócz klasycznych dodatków łazienkowych, w ofercie obecne są również tekstylia (ręczniki, dywaniki) oraz dyfuzory zapachu. Dzięki nim klient otrzymuje komplet produktów, który wpływa nie tylko na wygląd wnętrza, ale również na jego nastrój.

Tiger Plus, to nowatorska koncepcja Grupy Coram. Powstała w efekcie współpracy trzech firm: Tiger, (holenderski producent dodatków łazienkowych i mebli), Sealskin (holenderski producent dywaników łazienkowych, zasłon prysznicowych, wanien oraz dodatków łazienkowych) oraz Paralux (francuski wytwórca dodatków łazienkowych). Trzej doświadczeni producenci zjednoczyli siły, by zaproponować klientowi kompleksowe rozwiązanie, dotychczas niespotykane na rynku.
Nowa jakość oferty Tiger Plus polega na połączeniu w produkcie trzech elementów: funkcjonalności, atrakcyjności i zmysłowości. Zgodnie z tą ideą produkt ma swoją obecnością oddziaływać nie tylko na wnętrze łazienki, ale także na zmysły użytkownika – ma je pobudzać materiałem, fakturą i kolorem. Widać to dobrze na przykładzie dodatków tekstylnych z serii Tiger Plus, gdzie większość dywaników łazienkowych wykonana jest z miękkiej bawełny, której subtelna miękkość jest przyjazna dla ciała, zaś na zmysł wzroku użytkownika oddziałują oryginalne sploty tkaniny oraz kolory.
Oryginalność koncepcji Tiger Plus polega również na wzbogaceniu standardowej oferty dodatków łazienkowych o takie elementy jak: ręczniki, spray do wnętrz oraz dyfuzor zapachu. Dzięki nim klient otrzymuje komplet produktów, który wpływa nie tylko na wygląd wnętrza, ale również na nastrój, jaki w nim panuje (miły zapach).
Wszystkie produkty – dodatki łazienkowe i tekstylia Tiger Plus – pogrupowane zostały w cztery linie. Cechą charakterystyczną każdej z nich jest kolorystyka produktów (barwa ręcznika, dywanika, dodatków oraz rodzaj zapachu) oraz forma łazienkowych dodatków. W linii Szara Noc tekstylia mają kolor srebrzystej szarości, a łazienkowe dodatki (seria Cura w kolorze grafitu) zdecydowany, geometryczny kształt. Linia Kremowa Biel to tekstylia w kolorze łagodnego odcienia bieli oraz białe dodatki (Pure – akcesoria ceramiczne o formie walca). W serii Zielony Liść ręczniki i dywanik łazienkowy mają kolor wiosennej zieleni, natomiast towarzyszące im dodatki Zenna wykonane są z białej ceramiki i ciemnego drewna wenge. Ostatnia kolekcja – Beż Sawanna – to tekstylia w kolorze piasku, którym towarzyszą dodatki z linii Miyagi wykonane z tworzywa imitującego bambus. Każdą linię uzupełnia inny zapach emitowany przez spray do pomieszczeń oraz dyfuzor zapachu.
Na uwagę zasługuje również prezentacja produktów Tiger Plus. Artykuły są estetycznie zapakowane, a wspólną etymologię podkreśla jednakowe logo, a przypadku tekstyliów również guzik z logo przyszyty w stałym miejscu, utrzymujący ręczniki i dywaniki w stanie złożonym. Wystawy Tiger Plus komponowane są według linii – każda rodzina prezentowana jest na osobnym ekspozytorze.

Akcesoria Tiger Plus dostępne będą od początku września br. w salonie ekspozycyjnym firmy Coram Poland w Warszawie, przy ul. Bełdan 4. Więcej informacji: www.coram.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS