Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-02-16

A A A POLEĆ DRUKUJ

Zostań twarzą kampanii reklamowej Centrum Handlowego Auchan Łomianki

Chcesz się sprawdzić w roli bohatera reklamy, a do tego lubisz odwiedzać Centrum Handlowe Auchan Łomianki? Niezależnie od wieku możesz już w najbliższy weekend wziąć udział w specjalnym castingu i wygrać udział w kampanii reklamowej CH Auchan. Na zwycięzców, oprócz wspólnej zabawy, czekają atrakcyjne nagrody – 1000 zł.

Centrum Handlowe Auchan Łomianki szuka wśród swoich klientów twarzy do oryginalnej kampanii reklamowej. Szansa na niecodzienną przygodę została stworzona dla mieszkańców Łomianek, Warszawy i okolic, którzy znają i lubią galerię handlową Auchan.

Udział w castingu mogą wziąć całe rodziny. Wystarczy przyjść do galerii 21 lub 22 lutego i zgłosić się do stanowiska rejestracyjnego. Zdjęcia próbne będą wykonywane w godzinach 12-18 w specjalnym studiu fotograficznym zaaranżowanym w pasażu obiektu.

Następnie jury składające się z przedstawiciela agencji reklamowej i Centrum Handlowego Auchan Łomianki wybierze osoby, które wezmą udział w docelowej, profesjonalnej sesji fotograficznej do reklamy. Na bohatera zdjęć czeka stylizacja oraz wizaż. Zwycięzcy przeżyją nie tylko nowe i niesamowite doświadczenie, lecz także otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 1000 zł. O tym, kto wygrał, organizatorzy poinformują w ciągu 14 dni.

Chętni do udziału w profesjonalnej sesji zdjęciowej mogą być w każdym wieku. Najmłodsi uczestnicy muszą mieć skończone 6 lat i przyjść z rodzicami. Organizatorzy castingu zachęcają również do udziału wszystkich dorosłych, w tym seniorów, którzy odwiedzają sklepy galerii handlowej.

 

Zdjęcia wybranych osób zostaną użyte w projektach reklamowych Centrum Handlowego Auchan Łomianki w 2015 roku. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS