|
|
|
|
|
|
|
Będą zmiany we władzach Polsatu? Solorz nie spotkał się z dziećmi
Zygmunt Solorz nie stawił się na rozprawie dotyczącej jego fundacji w Liechtensteinie ani na uzgodnionym wcześniej spotkaniu ze swoimi dziećmi - podaje ich prawnik. Na środę zaplanowano walne zgromadzenie Telewizji Polsat, której prezesem od kilku miesięcy jest młodszy syn miliardera Piotr Żak. więcej
|
Prezenterka dawnego TVP Info odchodzi. Teraz program w internecie
Agnieszka Oszczyk, związana od wielu lat z Telewizją Polską, poinformowała w mediach społecznościowych o ostatecznym rozwiązaniu umowy z nadawcą publicznym. Dziennikarka zapowiada, że będzie prowadzić swój program w internecie. więcej
|
Kabaretowy ,,Ryjek" znów w Polsacie
Polsat pokaże na swojej antenie finał tegorocznej Rybnickiej Jesieni Kabaretowej. Tym razem fani kabaretów nie będą musieli czekać na retransmisję tak długo jak rok temu - planowana jest ona tydzień po wydarzeniu. więcej
|
Miłosny show TV4 miał ponad 200 tys. widzów
Nowy format ,,Miłość za wszelką cenę" będący połączeniem serialu i reality-show, emitowany w dni powszednie w TV4, gromadził średnio 212 tys. widzów. Program w jesiennej ramówce stacji zastąpił ,,Love Island". więcej
|
TVN szykuje kolejną edycję ,,Mam talent!". Co z jury?
Stacja TVN przymierza się do 16. edycji programu ,,Mam talent!". Trwają castingi online do nowego sezonu show, który ma trafić na antenę wiosną przyszłego roku. więcej
|
Większa widownia "Kobiety na krańcu świata" w TVN
Średnio 620 tys. widzów oglądało w TVN 15. sezon ,,Kobiety na krańcu świata" - wynika z danych Nielsena. Podróżniczy program Martyny Wojciechowskiej w porównaniu do ubiegłego roku zyskał widzów. więcej
|
"Wydarzenia" i "Twoja twarz brzmi znajomo" z najdroższymi reklamami w Polsacie
Biuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam na listopad. Najwięcej, bo ponad 120 tys. zł netto trzeba zapłacić za spoty przy "Wydarzeniach" i programie "Twoja twarz brzmi znajomo". więcej
|
Nowa wydawczyni w ,,Pytaniu na śniadanie"
Karolina Kowalska została wydawczynią newsów w ,,Pytaniu na śniadanie". Z Telewizją Polską jest związana od stycznia br. więcej
|
Nagravision zabezpieczy dawną usługę UPC Polska
Nagravision, dostawca m.in. systemów kodowania dla operatorów płatnej telewizji, podpisał umowę z Play. W jej myśli firma wdroży rozwiązanie Nagra OneCAS na ponad milion dekoderów abonentów dawnej sieci kablowej UPC Polska. więcej
|
Transmisji ubywa, subskrybentów nie. Viaplay dalej zarabia w Polsce
W okresie letnim platforma streamingowa Viaplay zanotowała niewielki wzrost liczby subskrybentów w Polsce. Po wycofaniu się z kilku krajów i oszczędnościach w innych mocno zmalała strata Viaplay Group. więcej
|
ATM Grupa wypłaci inwestorom zaliczkę. Ile dostanie Zygmunt Solorz?
Władze ATM Grupy zdecydowały o wypłacie w grudniu zaliczki na dywidendę za 2024 rok. Wyniesie ona po 8 groszy na akcję. Mniejszościowym akcjonariusze spółki jest Zygmunt Solorz. więcej
|
TVP zaprzecza słowom prezesa PKOI. Mowa o milionach zł na igrzyska
Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego Radosław Piesiewicz przyznał, że Telewizja Polsat nie musiała zapłacić za możliwość korzystania z Domu Polskiego podczas igrzysk w Paryżu. Twierdzi, że Eurosport i TVP otrzymały podobne propozycje, ale publiczny nadawca zaprzecza. więcej
|
Stacje Republiki będą się różnić. KRRiT odpowiada ws. koncesji
Jeden z czytelników portalu Wirtualnemedia.pl poskarżył się do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na to, że drogą satelitarną nadaje kanał informacyjno-publicystyczny Republika zamiast Telewizji Republika, która ma koncesję uniwersalną. Regulator odpisał powołując się na wyjaśnienia nadawcy, że docelowo obie stacje będą różnić się od siebie. więcej
|
Anna Popek w kolejnym programie Republiki
Na antenie Telewizji Republika zadebiutował cotygodniowy cykl o tematyce zdrowotnej ,,Żyj lepiej". Prowadzi go Anna Popek, która do stacji przeszła wiosną br. po wielu latach pracy w Telewizji Polskiej. więcej
|
Bank Pekao wystartował z nową kampanią pożyczki gotówkowej (wideo) ,,Pożyczka wygodnie i szybko" - pod tym hasłem Pekao prezentuje swoją najnowszą kampanię pożyczki gotówkowej, którą każdy klient - zarówno nowy, jak i obecny - może wziąć online. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Burza wokół sztucznej inteligencji w publicznym radiu. Naczelny odpiera zarzuty ws. zwolnień
- To nie jest tak, że jesteśmy zachwyceni narzędziami AI, wyeliminujemy żywego człowieka. Nie, to nie o to chodzi - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl szef krakowskiej rozgłośni Marcin Pulit, który stoi za eksperymentem z prezenterami AI na antenie Off Radia Kraków. Zaprzecza, że wprowadzenie awatarów ma związek ze zwolnieniami. Byli współpracownicy rozgłośni przygotowali jednak petycję kierowaną m.in. do RPO i KRRiT. Głos w sprawie zabrał nawet wicepremier Krzysztof Gawkowski. więcej
|
|
Wywiad AI z zmarłą pisarką w Off Radio Kraków. W sieci wrze
Kolejne kontrowersje wokół Off Radio Kraków, kanału tematycznego przy głównej antenie publicznego Radia Kraków. Stacja wyemitowała kilkuminutowy wywiad jednej z prezenterek wykreowanych przez sztuczną inteligencję z nieżyjącą Wisławą Szymborską. Wywołało to mnóstwo komentarzy w sieci. więcej
|
|
|
|
|
Nowe gadżety od Pepsi po złotówce
Marka Pepsi w ramach kampanii ,,Epic Choice" przygotowała limitowany drop gadżetów kucharskich, stworzonych we współpracy z popularnym twórcą kulinarnym - Adrianem Owsianikiem, znanym jako Foxx Gotuje. więcej
|
Mediaplus z kampanią promującą Południowy Tyrol
Wystartowała wizerunkowa kampania agencji rozwoju gospodarczego i turystycznego IDM Südtirol, promująca włoski region - Południowy Tyrol. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród polskich turystów tej części Alp, jako celu podróży pełnego spektakularnych krajobrazów oraz możliwości aktywnego zimowego wypoczynku. więcej
|
ASAP&ASAP pracuje przy projekcie Hortexu
Marka Hortex podjęła decyzję o strategicznym zaangażowaniu w festiwale i wydarzenia kulturalne związane z filmem i telewizją. Za przygotowywanie materiałów wizerunkowych i komunikacji wizualnej związanej z tym projektem odpowiada agencja ASAP&ASAP, a za strategię obecności marki Hortex na festiwalach oraz organizację sponsoringów - Fuse (Grupa OMD). więcej
|
NIK: poprzedni rząd zmarnował prawie 150 mln zł na kampanie społeczne
W latach 2016-2023 (1. półrocze) rządzący wydali na kampanie społeczne nieefektywnie ponad 148 mln zł - podaje Najwyższa Izba Kontroli. W ocenie kontrolerów, mimo wydania tak olbrzymich kwot z publicznych środków, za kluczowy wskaźnik skuteczności zleconych działań medialnych przyjęto ich zauważalność, a nie osiągnięcie pożądanych zmian zachowań czy postaw. Za najbardziej niegospodarną i niecelową NIK uznała akcję resortu finansów i KPRM ,,Zwroty, które cieszą", na którą poszło ponad 7,2 mln zł. więcej
|
Współpraca Kazar z Braughman Group Media: Kampania ,,Life is Celebration" Braughman Group Media prezentuje wyjątkową, jesienną kampanię outdoorową - ,,Life is Celebration" dla marki Kazar. Kampania ta, eksponowana na 13 topowych wielkich formatach w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi i Gdańsku, podkreśla unikalny styl i jakość produktów Kazar, łącząc nowoczesność i elegancję. Dzięki starannie dobranym, strategicznym lokalizacjom, nośniki reklamowe, o łącznej powierzchni prawie ośmiu tysięcy metrów kwadratowych, przyciągają wzrok i zapewniają maksymalną widoczność w miejskiej przestrzeni. materiał reklamowywięcej |
|
|
Syn Hugh Hefnera chce kupić "Playboya". Wykłada okrągłą kwotę
Cooper Hefner, najmłodszy syn założyciela "Playboya", Hugh Hefnera złożył ofertę kupna tej marki grupie inwestorów. Proponuje kwotę 100 mln dolarów. więcej
|
Najbardziej opiniotwórcze media: ,,Gazeta Wyborcza" o włos przed ,,Rzeczpospolitą", Wirtualnemedia w czołówce internetu
We wrześniu najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce została ,,Gazeta Wyborcza" - informuje Instytut Monitorowania Mediów. Na drugim miejscu - z liczbą jedynie ośmiu wzmianek mniej - znalazła się ,,Rzeczpospolita". Podium zamyka Onet. W czołówce mediów internetowych są Wirtualnemedia.pl. więcej
|
"Krytyka Polityczna" otwiera kawiarnię z księgarnią
Krytyka Polityczna otwiera kawiarnię z księgarnią w Warszawie przy ulicy Jasnej 10. W tym samym budynku mieszczą się redakcja tytułu, biuro Stowarzyszenia im. Stanisława Brzozowskiego (wydawca "Krytyki Politycznej") oraz społeczna instytucja kultury Jasna 10, czyli świetlica, którą "Krytyka" prowadzi od kilku lat. więcej
|
|
|
Meta testuje nowe rozwiązania w walce z oszustwami
Koncern Meta Platforms chce wykorzystywać technologię rozpoznawania twarzy do walki z fałszywymi reklamami w swoich serwisach społecznościowych. Będzie dotyczyć zwłaszcza znanych osób. To nie będzie jedyne zastosowanie tej techniki. więcej
|
Menedżer od treści AI po 9 latach odchodzi z Wirtualnej Polski
Marcin Watemborski po dziewięciu latach żegna się z Wirtualną Polską. Ostatnio pracował na stanowisku head of AI Content Department. więcej
|
Czy finał ,,Stranger Things" czekają te same błędy co ,,Grę o tron"?
Showrunnerzy hitu Netfliksa są świadomi błędów jakie popełnili twórcy ,,Gro o tron" i deklarują, że starannie dbają o to, aby uniknąć finału w stylu głośnej produkcji HBO. Do końca roku potrwają zdjęcia na planie zdjęciowym popularnego serialu giganta streamingu. więcej
|
Facebook pod lupą UOKiK. Zmienił linki do polskich portali
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wyjaśniające w sprawie Facebooka. Dotyczy ono zmiany sposobu wyświetlania linków do serwisów z treściami dziennikarskimi. Facebook uzasadniał to zmianą prawa autorskiego w Polsce. więcej
|
Netflix nakręcił muzyczny talent-show. Premiera w przyszłym roku
W połowie października zakończyły się zdjęcia do pierwszej polskiej edycji muzycznego talent show ,,Nowe Rozdanie: Rhythm + Flow Polska", które jest szansą dla początkujących, młodych raperów na rodzimej scenie. Program, który jest oryginalnym formatem Netfliksa, trafi do serwisu w przyszłym roku. więcej
|
Były dziennikarz "Gazety Wyborczej" w Grupie naTemat
Od października br. do portalu INNPoland.pl należącego do Grupy naTemat dołączyła trójka nowych dziennikarzy. W tym nowy redaktor prowadzący Grzegorz Szymanik, który przez 15 lat był związany z Agorą. Poza nim zespół wzmacnia też duet Marta Zinkiewicz i Wiktor Knowski. więcej
|
WP Booster - technologie reklamowe napędzane AI Od września 2024 roku WP Booster dostępny jest w cenniku Wirtualnej Polski. Oferuje reklamodawcom narzędzie oparte na zaawansowanych modelach sztucznej inteligencji, które znacząco podnoszą jakość rozliczanego ruchu. Już niebawem wprowadzone będą kolejne odsłony produktu, optymalizowane pod konkretne cele reklamowe. Już teraz wszystkie nowe produkty reklamowe WP są wzmacniane autorskimi technologiami AI. materiał reklamowywięcej |
|
|