|
|
|
|
|
|
|
Bogdan Czaja odchodzi z TVN WBD. Nowe role Lidii Kazen i Doroty Eberthardt
Bogdan Czaja, grup vice president odpowiedzialny za programming, odchodzi z TVN Warner Bros. Discovery po 26 latach pracy. Nowe funkcje w firmie obejmą Lidia Kazen i Dorota Eberhardt. Nadawca chce maksymalnie zacieśnić współpracę między obszarami telewizji linearnej i streamingu. więcej
|
Legendarna reżyserka wraca do Telewizji Polskiej
Reżyserka i scenarzystka telewizyjna Beata Harasimowicz wraca do Telewizji Polskiej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Przygotowuje jubileusz Bohdana Łazuki oraz 25-lecie serialu ,,Na dobre i na złe". więcej
|
Ilu widzów ogląda nowy program Magdaleny Ogórek w telewizji wPolsce24?
Program ,,Salon polityczny Magdaleny Ogórek", po siedmiu tygodniach emisji, ogląda średnio 68 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. więcej
|
Player przywrócił pakiet z kanałami TV. Wcześniej odsyłał do Max
Player nie odsyła już do serwisu streamingowego Max, aby wykupić pakiet z kanałami linearnymi. Serwis streamingowy TVN Warner Bros. Discovery wprowadził do oferty pakiet Live TV, który obejmuje stacje tematyczne związane z nadawcą, w tym TVN24 i Eurosport. więcej
|
Była dziennikarka TVP Info twarzą gry wojennej
Była dziennikarka Telewizji Polskiej Karolina Pajączkowska dołączyła do zespołu tworzącego grę "Play of Battle". Będzie jej ambasadorką, a także wcieli się w postać żurnalistki poruszającej tematy wojenne. więcej
|
Duży operator dołączy nowy polski kanał o luksusie
Przygotowujący się do rozpoczęcie nadawania kanał Dolce Vita TV zapewnił sobie obecność w ofercie pierwszego większego operatora. Zbigniew Adamkiewicz, prezes stacji poświęconej luksusowemu stylowi życia informuje Wirtualnemedia.pl, że podpisano wstępną umowę z siecią kablową Toya. więcej
|
TV Republika pokazała, jak będzie wyglądać jej nowe studio
Władze TV Republika opublikowały w mediach społecznościowych wizualizację nowego studia. Widzowie kanału mogli ją obejrzeć w programie ,,Dzisiaj". Jarosław Olechowski, szef wydawców stacji poinformował na portalu X (dawny Twitter), że sam koszt scenografii w studiu numer jeden to 600 tys. zł. więcej
|
TVP2 pokaże program z katolickimi influencerami
W listopadzie na antenie TVP2 rusza nowy program poradnikowy ,,Rodzina (nie od) święta" z udziałem trzech katolickich małżeństw znanych z działalności w sieci. Program powstał we współpracy z redakcją katolicką TVP. Będzie emitowany od razu po "Pytaniu na śniadanie". więcej
|
Kino Świat w całości w rękach Canal+
Grupa Canal+ finalizuje zakupu pozostałych 14 proc. akcji dystrybutora kinowego Kino Świat. W wyniku zawartej transakcji Canal+ Polska stał się wyłącznym właścicielem Kino Świat. więcej
|
Polsat News ze specjalnym programem na amerykańskie wybory
Polsat News i Interia.pl szykują się na amerykańskie wybory prezydenckie. Z tej okazji na antenie informacyjnego kanału specjalna ramówka, która ruszy we wtorkowy wieczór i potrwa do środowego przedpołudnia. Użytkownicy portalu Interia.pl już od poniedziałku znajdą na jego stronach specjalne cykle, prognozy i komentarze dotyczące wyścigu do Białego Domu. więcej
|
W stacji regionalnej TVP nowy program o powodzi
TVP3 Wrocław wyemituje nowy program ,,Po powodzi", w którym będzie zajmować się problemami mieszkańców południowo-zachodniej Polski, którzy niedawno przeżyli falę powodziową. Emisja co sobotę o godz. 15.40. więcej
|
Dziennikarka przeszła z TVN24 do Polsat News
Katarzyna Rosicka została reporterką Polsat News. Przez ostatnie lata współpracowała jako reporterka i prowadząca z TVN24 i TVN24 BiS (Warner Bros. Discovery). więcej
|
UOKiK sprawdził umowy Polsatu i właściciela TVN z kablówkami. Bez grzywien
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów umorzył postępowanie dotyczące warunków współpracy Telewizji Polsat i czterech spółek z grupy Discovery z operatorami telewizyjnymi. Nie dopatrzył się naruszenia przepisów. więcej
|
Kanały TVP w kolejnym serwisie streamingowym
Należący do Warner Bros. Discovery serwis streamingowy Player rozszerza swoją ofertę o kolejne kanały telewizyjne. Od wtorku 29 października wszyscy użytkownicy platformy zyskają dostęp do stacji TVP1, TVP2 oraz TVP3 z 16 kanałami regionalnymi. więcej
|
TV Republika zakłada spółkę w USA. W zespole były konsul
Telewizja Republika zarejestrowała swoją spółkę w Stanach Zjednoczonych. Współpracę z nadawcą zaczął Adrian Kubicki - były dziennikarz, w ostatnich latach dyrektor Instytutu Kultury Polskiej i konsul generalny RP w Nowym Jorku. więcej
|
Nie żyje aktorka Elżbieta Zającówna
W wieku 66 lat zmarła ceniona aktorka Elżbieta Zającówna - przekazał Związek Artystów Scen Polskich. Grała w wielu lubianych przez widzów serialach i filmach, m.in. "Seksmisja", "Vabank", "C.K. Dezerterzy" czy ,,Matki, żony i kochanki". więcej
|
Piłkarze reprezentacji promują program lojalnościowy InPost InPost, po udanym debiucie programu lojalnościowego, kontynuuje kampanię skierowaną do kibiców. Jako strategiczny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, marka zaprezentowała właśnie kolejny materiał promocyjny - tym razem z udziałem polskich piłkarzy. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Liderzy największych firm podpisali Deklarację Wartości SAR
Liderzy czołowych firm działających w Polsce wybrali najważniejsze wartości, które powinny przyświecać wszystkim organizacjom wdrażającym aspekty ESG i unijnej taksonomii w swoje działania. Podczas Okrągłego Stołu SAR, zorganizowanego w ramach inicjatywy GoESGbySAR, uczestnicy podpisali deklarację dotyczącą stałego przestrzegania takich standardów jak uczciwość, szacunek do praw człowieka, odpowiedzialność, sprawiedliwość oraz transparentność. więcej
|
Ministerstwo planuje kampanię o niebezpiecznej jeździe. Potrzebna agencja
Ministerstwo Infrastruktury wybiera w przetargu agencję do kampanii o niebezpiecznej jeździe samochodem. Jej budżet to ponad 9,5 mln zł. więcej
|
Business Centre Club otwiera się na branżę eventów
Business Centre Club powołało Komisję ds. Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Głównym celem powołanego organu jest zbliżenie branży eventowej, korporacji oraz mediów. więcej
|
Komisja Europejska edukuje na temat praworządności
Komisja Europejska rozpoczyna w mediach społecznościowych kampanię informacyjną dotyczącą praworządności. W ten sposób chce przybliżyć obywatelom UE ideę praworządności i zwiększyć świadomość na temat jej wpływu na codzienne życie obywateli. więcej
|
Wojciechowska, Młynarska, Gikiewicz i inni w społecznej kampanii #NieDajSięWymazać
Martyna Wojciechowska, Angelika Szymańska, Karolina Witaszek, Agata Młynarska oraz Łukasz Gikiewicz wzięli udział w kampanii społecznej #NieDajSięWymazać, realizowanej przez Wojewodę Mazowieckiego we współpracy z Mazowieckim Kuratorem Oświaty, Fundacją UNAWEZA i projektem MŁODE GŁOWY, przy wsparciu agencji oLIVE media. więcej
|
Flamin' Hot reklamuje się na Spotify
Polski oddział Aleph Group przygotował na Spotify kampanię dla Flamin' Hot, z portfolio PepsiCo. Kampania koncentruje się na podkreślaniu bliskiej współpracy Flamin' Hot z raperem Kinnim Zimmerem. Za planowanie mediów dla tego marketera odpowiada Zenith. więcej
|
Cut The Mustard rozszerza współpracę z marką Brit
Marka Brit, której dystrybutorem w Polsce jest firma Azan, rozwija swoją obecność w mediach społecznościowych. Agencja Cut The Mustard od października odpowiada za ongoingową komunikację marki Brit na Instagramie i Facebooku, a także za uruchomienie i prowadzenie nowego profilu na TikToku. więcej
|
Skuteczne przyciąganie klientów do nowej lokalizacji sklepu. Case study marki Grzybki Otwarcie nowej lokalizacji sklepu znanej marki najczęściej opiera się na sprawdzonym schemacie łączącym przygotowanie oferty promocyjnej z organizacją lokalnego eventu oraz z wsparciem mediowym. Nie inaczej było w przypadku nowego punktu firmy Piekarnia Cukiernia Grzybki. Warto jednak przyjrzeć się tej kampanii szczególnie, ponieważ jej efekt, zdaniem Kingi Foit, odpowiedzialnej za marketing marki, znacznie przekroczył frekwencję planowaną na podstawie wcześniejszych tego typu akcji wspierających otwarcie sklepów w nowych lokalizacjach. Dlaczego w tym przypadku mieliśmy do czynienia z wyjątkowo dużym ruchem? materiał reklamowywięcej |
|
|
Pracownicy Bauera dostaną wyższe premie. Wstrzymano referendum strajkowe
Władze Wydawnictwa Bauer zapowiedziały wypłatę rocznych premii wszystkim pracownikom, także tym ze spółki zależnej AKPA Press Polska. Po tym ruchu związki zawodowe zdecydowały się wstrzymać organizację referendum strajkowego. więcej
|
Google będzie płacić wydawcom w kolejnym kraju. Nakazał to urząd
Canadian Radio-television and Telecommunications Commission (CRTC), kanadyjski odpowiednik KRRiT, wydał decyzję otwierającą wypłaty dla wydawców od Google za wykorzystywanie treści dziennikarskich. Do mediów popłynie dzięki temu 100 milionów dolarów kanadyjskich rocznie. więcej
|
Grupa ZPR Media ma nowego korespondenta w USA
Wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych dla redakcji Grupy ZPR Media relacjonuje Sergiusz Zgrzebski, który rozpoczął właśnie współpracę jako jej amerykański korespondent. więcej
|
Tąpnięcie w subskrypcjach "Washington Post" po decyzji Bezosa ws. wyborów prezydenckich
Miliarder i właściciel "Washington Post" Jeff Bezos broni swej decyzji, zgodnie z którą dziennik, mimo wcześniej przygotowanego eseju na ten temat, ostatecznie nie udzieli poparcia demokratce Kamali Harris w wyborach prezydenckich 5 listopada. Ruch twórcy Amazona wywołał w USA wielką burzę, w wyniku której najmniej 200 tys. osób zrezygnowało w związku z tym z cyfrowej prenumeraty gazety, a kilkoro dziennikarzy, w tym naczelny, odeszło z redakcji. więcej
|
,,Super Express" przegrał z dziennikarką TVN24. Przeprosiny za tekst o wywózce w bagażniku
Sąd Apelacyjny w Warszawie prawomocnie nakazał wydawcy ,,Super Expressu" przeproszenie Jolanty Pieńkowskiej i wpłatę 50 tys. zł na WOŚP. Chodzi o tekst w dzienniku z wiosny 2019 roku. więcej
|
|
|
Alphabet zarabia rekordowo. Mimo spadku w sieci Google
W zeszłym kwartale koncern Alphabet kolejny raz wyznaczył swoje rekordy finansowe: przy 88,3 mld dolarów przychodów zarobił na czysto 26,3 mld dol. Nieznacznie zmalały jednak wpływy z sieci reklamowej Google. więcej
|
Sztuczna inteligencja Mety wykorzysta dane Reutersa. Podpisano umowę
Chat AI Mety będzie trenowany na treściach jednej z największych agencji informacyjnych na świecie - Reuters. To pierwsza umowa koncernu z tak dużym wydawcą. więcej
|
Google będzie płacić wydawcom w kolejnym kraju. Nakazał to urząd
Canadian Radio-television and Telecommunications Commission (CRTC), kanadyjski odpowiednik KRRiT, wydał decyzję otwierającą wypłaty dla wydawców od Google za wykorzystywanie treści dziennikarskich. Do mediów popłynie dzięki temu 100 milionów dolarów kanadyjskich rocznie. więcej
|
Historia legendy F1 w nowym serialu Netfliksa. Mamy zwiastun ,,Senny"
Serial zatytułowany ,,Senna" już w listopadzie pojawi się w ofercie Netfliksa. Opowie losy Ayrtona Senny. więcej
|
Kanały TVP w kolejnym serwisie streamingowym
Należący do Warner Bros. Discovery serwis streamingowy Player rozszerza swoją ofertę o kolejne kanały telewizyjne. Od wtorku 29 października wszyscy użytkownicy platformy zyskają dostęp do stacji TVP1, TVP2 oraz TVP3 z 16 kanałami regionalnymi. więcej
|
,,Squid Game" po amerykańsku. Czy powstanie nowy serial Davida Finchera?
Po raz pierwszy pogłoski o tym, że David Fincher ma nakręcić anglojęzyczną wersję ,,Squid Game" pojawiły się w amerykańskich mediach ponad rok temu. Platforma nie komentuje tych plotek, ale zdaniem serwisu theplaylist.net, reżyser od dwóch lat pracuje nad serialem. więcej
|
,,Tomb Raider: Legenda Lary Croft" z zamówieniem na drugi sezon
Netflix dokonał szybkiego zamówienia drugiego sezonu animacji ,,Tomb Raider: Legenda Lary Croft" opartej na kultowej serii przygodowych gier akcji. więcej
|
Co założyć na Sylwestra? To będzie modne Sylwester to świetna okazja, aby pobawić się modą i włożyć nietuzinkową stylizację. Wybierając kreację, postaw na taką, w której będziesz czuć się wyjątkowo. Bez względu na rodzaj imprezy, moda tego wieczoru daje ogromne możliwości. Sprawdź, co będzie na topie w Sylwestra. materiał reklamowywięcej |
|
|
Luiza Jurgiel-Żyła wspólniczką w agencji Pawła Prusa
Luiza Jurgiel-Żyła została wspólniczką agencji Flynn. Eksperci komunikacji, której właścicielem jest Paweł Prus - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ekspertka objęła 50 proc. udziałów. Jurgiel-Żyła i Prus będą prowadzić firmę w odelu znanym m.in. z kancelarii prawnych. więcej
|
|
|