Biuro Reklamy TVP wprowadza tunel cenowy
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej na 2009 rok przygotowało dla domów mediowych tzw. tunel cenowy. W ramach tej oferty domom mediowym udzielana jest gwarancja, że zmiana średniej ceny cennikowej w poszczególnych miesiącach 2009 roku nie przekroczy określonych wartości.
"Tunel" w którym cena będzie mogła zmieniać się bez konsekwencji zależeć będzie jednak od udziału zakupu cennikowego w całej inwestycji w czas reklamowy w TVP dokonywanej przez dom mediowy (reklamy sprzedawane są też w pakietach GRP). Minimalny udział zakupu z cennika, przy którym skorzystać można z oferty, wynosi 70 proc. i wtedy średnia cena może się zmienić tylko o 15 proc. Przy 90 proc. udziale zamówień realizowanych z cennika, "tunel" wynosi 6 proc., a przy 100 proc. - 2 proc.
- Celem wprowadzenia tej oferty jest dalsze zwiększenie popularności zakupu cennikowego kosztem pakietowego, poprzez zabezpieczenie interesów tych reklamodawców, którzy szczególnie intensywnie będą korzystać z tej formy sprzedaży - tłumaczy nam Aneta Wrona, rzecznik prasowa Telewizja Polskiej.
Aby skorzystać z tunelu cenowego domy mediowe muszą podpisać z Biurem Reklamy TVP umowę terminową i zadeklarować, że w 2009 roku przynajmniej wyrównają rzeczywisty poziom inwestycji w reklamę w TVP z bieżącego roku.
Dołącz do dyskusji: Biuro Reklamy TVP wprowadza tunel cenowy