SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brand24 z kolejnym rekordem sprzedaży

W zeszłym kwartale zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 przy wpływach o prawie 30 proc. wyższych niż przed rokiem nieznacznie zwiększyła zysk netto.

Michał Sadowski, prezes Brand24Michał Sadowski, prezes Brand24

Przychody sprzedażowe Brand24 w trzecim kwartale 2024 roku sięgnęły 9,04 mln zł, po wzroście rok do roku o 28,8 proc. Firma od czterech lat notuje wzrosty wpływów kwartał po kwartale. W drugim kwartale br. pierwszy raz przekroczyły one pułap 8 mln zł, w trzecim kwartale ub.r. - 7 mln zł, a w czwartym kwartale 2022 roku - 6 mln zł.

- Jesteśmy bardzo dumni z tego, jak dynamicznie się rozwijamy, co jest zasługą pracy całego zespołu. Nieustannie wdrażamy nowe pomysły na skalowanie sprzedaży i dostosowanie naszej oferty do potrzeb klientów korporacyjnych. Dzięki temu, możemy sprzedawać bardziej zaawansowane rozwiązania w droższych abonamentach - stwierdził w komunikacie Michał Sadowski, prezes Brand24.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Na koniec trzeciego kwartału 2024 br. miesięczne powtarzalne wpływy z narzędzia Brand24 poszły w górę r/r o 37 proc. do 2,9 mln zł. Natomiast Insights24 i aplikacja Media Monitoring na platformie Semrush Marketplace w trzech kwartałach br. wygenerowały łącznie 1,9 mln zł wpływów.

Średnie i powtarzalne wpływy Brand24 jedną trzecią w górę

- Mimo że nasze narzędzia są na najwyższym światowym poziomie i już teraz wykorzystują zaawansowane funkcjonalności AI, to ceny wciąż mamy zauważalnie niższe niż nasi konkurenci - szczególnie na naszym głównym rynku, czyli w USA. Mamy więc przestrzeń, aby dalej dynamicznie rosnąć, choć przewidujemy, że na pewnym etapie transformacja w stronę klientów enterprise będzie wiązała się z modyfikacją modelu sprzedaży - podkreślił Michał Sadowski.

Średni przychód od klienta na koniec zeszłego sięgnął 185 dolarów (732 zł), o 33 proc. więcej niż przed rokiem.

Kwartalny zysk EBITDA firmy zmalał r/r z 2,08 do 1,94 mln zł, zysk operacyjny - z 1,41 mln do 926 tys. zł, zaś zysk netto zwiększył się z 855 do 892 tys. zł.

W kwietniu br. 57 proc. akcji Brand24 przejęła amerykańska platforma Semrush, płacąc niemal 55 mln zł. Obecnie ma już 76,45 proc. walorów firmy.

Na koniec piątkowej sesji giełdowej kurs Brand24 wynosił 47,7 zł (34,7 proc. więcej niż 12 miesięcy temu), co dawało kapitalizację w wysokości 108,1 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Brand24 z kolejnym rekordem sprzedaży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl