SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Potrzebna firma do badań marketingowych pasażerów Lotniska Chopina

Spółka Polskie Porty Lotnicze zaprasza firmy badawcze do składania ofert na realizację badania marketingowego pod nazwą “Korzystanie z mediów społecznościowych przez pasażerów Lotniska Chopina” - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. 

Fot. Pixabay Fot. Pixabay

Zaplanowane badanie ma mieć być badaniem ilościowym w formie wywiadów face to face z wykorzystaniem tabletów, prowadzonym przez ankietera w 4 wersjach językowych: polskiej, angielskiej, ukraińskiej i rosyjskiej. 

Faza terenowa badania będzie realizowana w formie 2 pomiarów: pierwszy planowany jest w lutym 2025 roku, drugi w sierpniu 2025 roku. Etap zbierania danych w ramach każdego pomiaru prowadzony ma być w ciągu 7 następujących po sobie dni, w godzinach 6:00-22:00.

Badaniem objęci zostaną pasażerowie odlatujący z Lotniska Chopina wszystkimi rodzajami rejsów odprawianymi w Terminalu Pasażerskim. Wywiady będą realizowane z osobami, które ukończyły 16 lat, oczekującymi na terenie strefy pasażerskiej na wejście do samolotu. 

Ankietowani będą pytani m.in. o znajomość portali społecznościowych (spontaniczna i wspomagana), znajomość portali społecznościowych, na których funkcjonują profile Lotniska Chopina (spontaniczna i wspomagana), aktywność na portalach społecznościowych Lotniska Chopina: z których portali społecznościowych respondenci korzystają, jak często, w jakich okolicznościach, motywy korzystania ze wskazanych (dlaczego te portale, a nie inne) itp. 

Za przepustki dla ankieterów płacić będzie wybrana firma. Ankieterów podczas pracy na terenie Lotniska Chopina obowiązywać będzie biznesowy dress code.  

Dołącz do dyskusji: Potrzebna firma do badań marketingowych pasażerów Lotniska Chopina

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl