SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Channing Tatum i Versace Eros Energy podbijają Warszawę i Katowice z Braughman Group Media!

W ostatnich tygodniach Warszawa i Katowice stały się areną spektakularnej kampanii outdoorowej, która przyciągnęła uwagę mieszkańców i przechodniów. Braughman Group Media, znany z innowacyjnych i kreatywnych projektów reklamowych, zrealizował wielkoformatową kampanię dla Versace Eros Energy, której twarzą jest Channing Tatum.

fot. Braughman Group Media fot. Braughman Group Media

Kampania Versace z sukcesem łączy tradycję z nowoczesnością, prezentując najnowszą odsłonę kultowej linii: Eros Energy. Zapach ten, inspirowany mitycznym bogiem to manifest współczesnego mężczyzny, który jest pełen energii, zmysłowości i elegancji. Channing Tatum, będący wcieleniem greckiego Erosa, wzbudza fascynację swoją siłą i determinacją, a jednocześnie niebanalną urodą. Najnowsza kreacja perfum to pełna świeżości cytrusowa fala, która dodaje energii, uwalnia umysł i spontaniczną radość, pozostając w zgodzie ze stylem Eros. To zapach pełen mocy i pasji zamknięty w flakonie przywodzącym na myśl gorące lato na włoskiej riwierze.

Reklama OOH w Warszawie i Katowicach

Reklama OOH (Out-of-Home) odgrywa kluczową rolę w marketingu, oferując niezwykłą możliwość docierania do szerokiego grona odbiorców w codziennym życiu. W Warszawie i Katowicach kampania Braughman Group Media wykorzystała spektakularne formaty o łącznej powierzchni ponad 1600 metrów kwadratowych, które zaskakują i inspirują przechodniów. Dzięki starannie dobranym lokalizacjom nośników oraz ich odpowiedniemu oświetleniu, reklamy są widoczne zarówno w ciągu dnia, jak i po zmroku.


Skuteczność kampanii OOH

Kampanie OOH są skuteczne w długoterminowej promocji produktów i zwiększaniu rozpoznawalności marki. Reklamy OOH są widoczne przez cały czas, co pozwala na stałą ekspozycję i trwałe wpisania w pamięć odbiorców. Ponadto, statyczny charakter reklam OOH sprawia, że są trudne do zignorowania, co zwiększa ich efektywność.

Sukces i wpływ

Channing Tatum, dzięki swojej niezwykłej charyzmie i atrakcyjności, stał się idealną twarzą dla Eros Energy, co znacząco zwiększyło zainteresowanie marką. Kampania outdoorowa Braughman Group Media dla Versace Eros to doskonały przykład, jak reklama OOH może przekształcić przestrzeń miejską w dzieło sztuki, które nie tylko przyciąga uwagę, ale również inspiruje i motywuje. To sukces, który podkreśla znaczenie reklamy OOH w dzisiejszym marketingu.

 


Według Raportu OOHlife Izby Gospodarczej za 3 kwartał 2024 roku, Braughman Group Media jest liderem w segmencie reklamy wielkoformatowej (w tym murale) w Polsce.
 

Dołącz do dyskusji: Channing Tatum i Versace Eros Energy podbijają Warszawę i Katowice z Braughman Group Media!

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MCMLXXXV
Channing Tatum powinien założyć komiksowy kostium Gambita z filmu "Deadpool & Wolverine".
0 0
odpowiedź
User
pblo
Spoko fajne
0 0
odpowiedź
User
pblo
Spoko fajne
0 0
odpowiedź