Filmowa kampania reklamowa Wyższej Szkoły Europejskiej - wideo
Trwa właśnie utrzymana w konwencji filmowej kampania wizerunkowa Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera. Obejmująca spoty emitowane w kinach i zamieszczone w internecie, plakaty, ulotki i standy akcja została przygotowana przez Grupę Eskadra.
Kilkuetapowa i wielonośnikowa kampania Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera odwołuje się do archetypów sztuki filmowej (ikonografii oraz gatunków filmowych). Na potrzeby akcji przygotowano dwa filmy reklamowe: "Kryptonim Magister" oraz "Profesjonalistka", których tytuły kojarzą się z filmami szpiegowskimi. Spoty utrzymane są jednak w konwencji humorystycznej: przedstawiona jest w nich historia studentów WSE z przymrużeniem oka z silnym zaakcentowaniem znaczenia wyboru szkoły na ich późniejszą świetlaną przyszłość.
Natomiast layout plakatu to nawiązanie do serii filmów o Jamesie
Bondzie. Hasło: "Absolwenci nadejdą jutro" jest parafrazą tytułu
"Śmierć nadejdzie jutro", a zamiast słynnego agenta prezentowany
jest młody student WSE trzymający w ręce indeks. Plakat nawiązuje
właśnie do Jamesa Bonda, ponieważ ten bohater scala w sobie
wszystkie strategiczne zalety WSE mające zostać przekazane w
kampanii, czyli profesjonalizm, wysokie standardy nauczania,
praktyczne umiejętności, kreatywność, innowacyjność i swoboda
myślenia. Oprócz plakatów akcja obejmuje w outdoorze również standy
i ulotki.
Kampania jest kierowana do studentów, licealistów oraz tegorocznych maturzystów (zainteresowanych studiami I i II stopnia), a także świeżo upieczonych absolwentów studiów magisterskich (zainteresowanych studiami podyplomowymi). Akcja przebiega w dwóch etapach: czerwcowym i wrześniowym, w których filmy reklamowe będą emitowane w kinach. Ponadto spoty zostały umieszczone w internecie oraz w materiałach rekrutacyjnych WSE w wersji elektronicznej.
Dołącz do dyskusji: Filmowa kampania reklamowa Wyższej Szkoły Europejskiej - wideo