SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GoldenSubmarine z internetową obsługą piwa Brackie Pils

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine wygrała przetarg i rozpoczęła współpracę z należącą do Grupy Żywiec marką piwa Brackie Pils.

GoldenSubmarine będzie obsługiwało markę w internecie. Agencja zajmie się między innymi prowadzeniem komunikacji w ramach działań w social media oraz realizacją kampanii internetowych.

To już czwarta marka piwa z Grupy Żywiec, którą obsługuje GoldenSubmarine. Do tej pory agencja zaczęła już współpracę z brandami Specjal, Dziki Sad oraz Tatra.

Firmy nie podają, ile i jakie inne agencje brały udział w przetargu. Nie ujawniają też, na jak długo zawarły umowę.

Jedną z ostatnich aktywności piwa Brackie Pils była realizowana w połowie ub.r. loteria, w której rozdawano kufle.

Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine z internetową obsługą piwa Brackie Pils

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl