IAR sprzedaje serwisy Mediom Regionalnym
Spółka Media Regionalne (wydawca m.in. Gazety Pomorskiej, lidera sprzedaży wśród gazet regionalnych) podpisała umowę z Informacyjną Agencją Radiową (IAR) na zakup serwisów z depeszami - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
Umowa pomiędzy Mediami Regionalnymi a IAR została podpisana na rok. Strony nie podają jej wartości. W ramach umowy dzienniki oraz 18 serwisów internetowych, należących do spółki, będzie mogło korzystać z informacji przygotowywanych przez IAR.
Piotr Warzeński, dyrektor IAR przyznaje, że jest to jeden z największych odbiorców (nie radiowych), z którym udało się podpisać umowę. Zaznacza również, że Informacyjna Agencja Radiowa będzie starała się sprzedawać swój produkt podmiotom, które zrezygnowały lub planują zrezygnować z serwisów PAP.
Dotychczas, poza regionalnymi i lokalnymi rozgłośniami radiowymi, największymi klientami IAR były m.in. portale: wp.pl, onet.pl, wprost24.pl, gazeta.pl a także "Gazeta Olsztyńska".
Media Regionalne zrezygnowały z serwisów PAP na początku br. uzasadniają swoją decyzję względami ekonomicznymi. W czasie wakacji, po półrocznym okresie wypowiedzenia, umowa wygasła.
Dołącz do dyskusji: IAR sprzedaje serwisy Mediom Regionalnym