SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Intermaché reklamuje własne pieczywo Reva (wideo)

Od początku marca trwa kampania supermarketów Intermaché reklamująca dostępne w nich pieczywo Reva. Akcję przygotowały firmy Opus B, Garaż, Plankton i Starcom.

Nowa kampania sieci Intermaché podkreśla, że w ramach własnej marki Reva oferuje ona różnorodne pieczywo - od tradycyjnego, przez francuskie po fitnessowe. Reklamy informują, że pieczywo to jest tak często wypiekane, że zawsze można kupić je świeże.





Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVN Style, TVN 24, TVN7, Polsat2, Polsat Cafe czy TV4), radio (RMF FM i stacje lokalne), internet, outdoor (billboardy) oraz same sklepy Intermaché (materiały POS i gazetki handlowe).

Kreację kampanii przygotowała agencja Opus B, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Realizacją spot telewizyjnego zajął się dom produkcyjny Garaż, a postprodukcją - firma Plankton.

Dołącz do dyskusji: Intermaché reklamuje własne pieczywo Reva (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mako
To nic innego jak marka pieczywa Hiestand z Grodziska Mazowieckiego - mrożone pieczywo do własnego wypieku, bardzo dobrej jakościm główni odbiorcy to Hotele, restauracje Alma Market, Auchon itp. , z pewnością doszli do porozumienia z producentem Hiestand - znam ich produkty - to te same nazwy i wygląd i gramatura co w Hiestandzie. Produkty są faktycznie suuper, najwyższa półka ....
0 0
odpowiedź
User
alko it
Mrożona chemia i taka reklama pieczywa mrożonego z Rumunii
5 lat mrożone leży w zamrażarkach a potem sprzedaje się jako świeże
gdzie my żyjemy jak może nas truć każdy i to w imię dobreo własnego interesu
0 0
odpowiedź