Internet Group rozmawia z czterema domami mediowymi o sprzedaży platformy tanGO
Internet Group prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży platformy tanGO wspierającej planowanie kampanii marketingowych z czterema domami mediowymi, wynika z wypowiedzi prezesa Ryszarda Wojciechowskiego.
"Prowadzimy rozmowy z czterema domami mediowymi" - powiedział Wojciechowski dziennikarzom na konferencji prasowej poświęconej prezentacji systemu tanGO. Ocenił, że wartość pojedynczej umowy może mieć wartość kilkuset tysięcy złotych.
Rozwiązanie zostało już wdrożone w Domu Mediowym PanMedia Western, który uczestniczył w jego tworzeniu.
PanMedia Western wykorzystuje platformę m.in. w prowadzeniu kampanii spółki Provident na rynkach polskim, czeskim, słowackim, węgierskim oraz rumuńskim. System pozwala określać skuteczność reklam emitowanych w różnych godzinach i kanałach komunikacji. Pozwala też na ich zaawansowaną analizę i - dzięki danym historycznym - prognozowanie skuteczności kampanii. Platforma tanGO jest wykorzystywana przy kampaniach, w których wykorzystuje się call center - czyli tych, w których efekt sprzedażowy polega na tym, że klient po obejrzeniu reklamy kontaktuje się z call center lub wysyła formularz zgłoszeniowy informując m.in. skąd dowiedział się o ofercie.
Internet Group jest holdingiem spółek działających w obszarze nowych mediów i nowych technologii. Specjalizuje się w opracowaniu i wdrażaniu marketingowych projektów wspierających sprzedaż
Spółka miała 0,28 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2009 roku wobec 1,20 mln zł straty rok wcześniej. Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 1,87 mln zł wobec 1,67 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 60,70 mln zł wobec 77,65 mln zł rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Internet Group rozmawia z czterema domami mediowymi o sprzedaży platformy tanGO