Jesienna kampania Premium Club
Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD
W listopadzie rusza kolejna kampania reklamowa wielopartnerskiego programu lojalnościowego Premium Club. Partnerami w programie są: sieć stacji Statoil, restauracje Pizza Hut, sieć restauracji KFC oraz Bank Przemysłowo-Handlowy PBK.
Jej głównym celem jest dalsze budowanie wizerunku, świadomości marki oraz zakomunikowanie dołączenia do programu nowego Partnera - Banku Przemysłowo-Handlowego PBK, czego efektem jest karta kredytowa pod wspólną marką - Premium Club - BPH PBK.
Bank Przemysłowo-Handlowy PBK jest trzecim pod względem aktywów bankiem w Polsce, należącym do grupy kapitałowej HVB, jednej z największych w Europie.
Premium Club będzie obecny na prawie 300 tablicach w największych miastach Polski, w wybranych tytułach prasowych (Gazeta Wyborcza i Newsweek), radiowych stacjach lokalnych oraz w Radio Zet. Równolegle przebiegać będzie kampania w internecie (m.in. onet.pl, radiozet.pl), komunikująca głównie własny serwis www.premiumclub.pl, nowego partnera oraz nową kartę.
Dołączenie nowego partnera poszerza grupę potencjalnych uczestników programu o osoby zainteresowane usługami finansowymi, w tym m.in. korzystające z kart kredytowych oraz daje obecnym uczestnikom możliwość zbierania punktów Premium Club wszędzie tam, gdzoe dokonują zakupów płacąc karta kredytową Premium Club-BPH PBK.
Do końca września Premium Club wydał ponad 1,6 mln kart.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD, kreację przygotował Polymus BTL.
Dołącz do dyskusji: Jesienna kampania Premium Club