SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

K2 uruchamia dział user experience

Agencja interaktywna K2 Internet otworzyła dział zajmujący się projektowaniem funkcjonalności i architektury informacji dla serwisów internetowych. Pięcioosobowym zespołem kieruje Maciej Lipiec.

Dotychczas działania z zakresu user experience realizowała dla K2 Internet zlikwidowana spółka zależna Komitywa.com, dlatego agencja zdecydowała się uruchomić we własnej strukturze dział zajmujący się tworzeniem funkcjonalności i architektury informacji dla serwisów internetowych. W skład 5-osobowego zespołu wchodzą z architekci informacji, specjaliści usability i architekt systemów. Teamem, który jest wyposażony we własny eye-tracker, kieruje Maciej Lipiec.

Dzięki stworzeniu tego działu agencja K2 wprowadza do swojej oferty badania eye-trackingowe serwisów internetowych oraz reklam - nie tylko w sieci, lecz również w prasie i telewizji.

- Przeprowadzanie takich badań jak testy użyteczności (usability), indywidualne wywiady pogłębione (IDI) i śledzenie ruchów gałek ocznych odbiorców (eye-tracking) przy testowaniu serwisów oraz kreacji reklamowych przyda się też przy realizacji własnych projektów agencji - dodaje Tomasz Tomczyk, prezes zarządu K2 Internet.

Dołącz do dyskusji: K2 uruchamia dział user experience

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl