SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lifetube rezygnuje z marek LTTM i TalentMedia

Agencja influencerska Lifetube przygotowała nową ofertę dla twórców i odmienione portfolio produktów dla klientów. Firma rezygnuje z marek LTTM i TalentMedia, zmieniła także całą identyfikację wizualną.

Dotąd pod brandem LTTM działała grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, łącząca takie podmioty jak Lifetube (sieć partnerska YouTube w Europie), Talent Media (agencja influencer marketingu), Gameset (agencja gaming marketingu).  Od środy zniknęły marki LTTM i TalentMedia - na rynku pozostał tylko główny brand Lifetube oraz uzupełniający, czyli Gameset.

Nowa oferta Lifetube dla twórców ma obejmować nie tylko obsługę menedżerską, pozyskiwanie współprac z markami oraz obsługę techniczną w ramach sieci MCN, ale także optymalizację kanałów w mediach społecznościowych w celu maksymalizacji przychodów z reklam, zaawansowaną analitykę opartą na danych, dystrybucję treści na wielu platformach, współtworzenie merchandisingu i budowanie zaplecza e- commerce oraz inne usługi mające wspierać twórców.

Lifetube zajmie się również produkcją jakościowych treści wideo, wsparciem mediowym w największych platformach SoMe i prowadzeniem kanałów wideo dla marek w mediach społecznościowych, takich jak YouTubie czy TikTok, budując w ten sposób ich własne społeczności. Do stałych klientów agencji należą m.in. Biedronka czy Hebe.

- Od początku swojej działalności jesteśmy blisko związani z platformą YouTube. Jesteśmy też jedną z największych sieci wielokanałowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Jednak dziś twórcy rzadko ograniczają się do jednej platformy, a my wspieramy ich wszędzie tam, gdzie publikują swoje treści. Baza talentów, z którymi współpracujemy na wyłączność, pozwala nam tworzyć szyte na miarę, wielokanałowe kampanie dla klientów z różnych branż. Natomiast własny dział strategii, kreacji i produkcji umożliwia nam planowanie obecności marek w mediach społecznościowych nie tylko w formie współprac z influencerami, ale także z własnym contentem - wyjaśnia Małgorzata Jakimowicz, head of creative lab w Lifetube.

Gwiazda nowym symbolem Lifetube'a

Firma zmieniła całą identyfikację wizualną, czym zajęło się Mamastudio. - Nasz nowy branding jest doskonałą ilustracją świeżości, którą wprowadzamy na rynek. Jako nasz znak rozpoznawczy wybraliśmy gwiazdę, która do nas macha – jest jednocześnie sygnetem i emotką. Symbolizuje ona gwiazdy internetu, a dokładniej talenty, które wspieramy i które dzięki nam mogą tworzyć jeszcze więcej i lepiej. Kod wizualny i kolorystyczny naszej nowej identyfikacji czerpie garściami z komunikacji internetowej, która jest naturalnym środowiskiem dla nas i naszych talentów.Neonowe kolory, gradienty i emotki są bardzo aktualne i podkreślają naszą ambicję, którą jest wyznaczanie trendów na rynku ekonomii twórców - tłumaczy Michał Dębski, head of communications and international growth w Lifetube.

Lifetube to największa w Europie Środkowo-Wschodniej firma świadcząca usługi z zakresu ekonomii twórców, content i influencer marketingu. Twórcy zrzeszeni w jej sieci odpowiadają za ponad 10 proc. oglądalności YouTube’a w Polsce. Z Lifetube regularnie współpracuje ponad 1500 twórców, z czego ponad 120 jest związanych z firmą umową na wyłączność. W zeszłym roku Lifetube przeprowadził przeszło 2300 projektów influencerskich dla ponad 600 klientów z różnych branż. 

Agencja LTTM i jej spółka zależna LifeTube w 2021 r. osiągnęły łącznie wzrost przychodów o 38,3 proc. do 85,5 mln zł i 3,16 mln zł zysku netto. Na dywidendy przeznaczyły 3,2 mln zł.