SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Men at Work dla Banku BPH

Men at Work przygotuje BTL w dwóch kampaniach Banku BPH

Men at Work wygrało konkurs na działania BTL w kampaniach wspierających sprzedaż kont osobistych i kart kredytowych Banku BPH.

W walce o te budżety Men at Work rywalizowało z dwiema innymi agencjami: Polymus oraz Eskadra. Skala zaplanowanych działań wskazuje na wagę, jaką Bank przywiązuje do bezpośrednich kanałów dotarcia do potencjalnych klientów. Kampania BTL rozpocznie się w drugiej połowie maja i potrwa kilka tygodni.

Szczegóły zaplanowanych działań nie są znane.

Dołącz do dyskusji: Men at Work dla Banku BPH

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl