Muzyczna kampania Grand Vitary
Suzuki znów trafia na łamy gazet i magazynów
Pod koniec lutego rozpoczęła się nowa, ogólnopolska kampania prasowa modelu Grand Vitara. Jest to kolejna, po kampanii modelu Ignis, kreacja agencji Wizard - nowego partnera firmy Suzuki Motor Poland.
Grand Vitara jest samochodem dobrze znanym miłośnikom aktywnego wypoczynku. Cenią sobie oni komfort i styl, jaki oferuje ten samochód oraz terenowe zawieszenie i napęd 4x4, pozwalające kierowcy dotrzeć praktycznie wszędzie. Wizard postanowił podkreślić te wszystkie zalety auta, jednak skierować na nie uwagę odbiorców, którzy poszukują wyjątkowej, reprezentacyjnej limuzyny miejskiej, którą też jest Grand Vitara.
"Zanim stworzyliśmy reklamę Grand Vitary, przyjrzeliśmy się dokładnie grupie docelowej. Okazało się, że tylko niewielki procent osób, które kupują ten samochód, robi to z uwagi na jego terenowy charakter. W większości przypadków Grand Vitara kupowana jest po to, by podkreślić status właściciela - człowieka z klasą i pozycją, ale lubiącego się pokazać. Wynikiem naszej analizy i rozważań jest kampania "Najlepszy kwartet w mieście".
Hasło: "Najlepszy kwartet w mieście" koresponduje z czwórką muzyków widocznych na layoucie oraz nawiązuje do napędu na cztery koła - niezastąpionego nie tylko w terenie, ale przede wszystkim na nienajlepszej jakości miejskich ulicach. Głównym przekazem nie jest jednak pokazanie zalet napędu 4x4, lecz przedstawienie Grand Vitary jako luksusowej limuzyny miejskiej dla nietuzinkowych osób. Chcemy, by osoby wybierające Grand Vitarę czuły, iż ten samochód powie o nich wszystko, co najlepsze - będzie ich wizytówką. Aby osiągnąć ten cel zastosowaliśmy oszczędną w środkach, stonowaną, a zarazem wysmakowaną stylistykę - idealnie uwypuklającą zalety samochodu oraz prezentującą go w zupełnie nowy sposób." Adrian Chryk, copywriter w agencji Wizard
Pierwsza odsłona kampanii reklamowej samochodu Suzuki Grand Vitara jest zaplanowana do końca maja i wykorzystuje 24 tytuły prasowe - magazyny i gazety ogólnopolskie oraz prasę regionalną.
Dołącz do dyskusji: Muzyczna kampania Grand Vitary