Nietypowe media Goodyear podkreślają charakter marki
Z początkiem kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa opon firmy Goodyear, skierowana do aktywnych i zamożnych osób
Zostały nią objęte stadniny koni oraz pola golfowe w całym kraju. Siatka nośników została stworzona przez firmę CPM w oparciu o wytyczne firmy Goodyear oraz domu mediowego Universal McCann.
"Po konsultacjach zastosowaliśmy nośnik w formie banera winylowego 4 x 1 m. Każdy z banerów jest montowany w możliwie najlepiej widocznym miejscu. W przypadku stadnin koni jest to główny parking, główna stajnia lub wjazd do stadniny. Na polach golfowych z kolei jest to miejsce widoczne dla wszystkich uczestników gry, włączając w to obserwatorów." - powiedział Szczepan Jabłoński, szef działu obsługi klienta CPM.
Kampania reklamowa potrwa sześć miesięcy i zakończy się w ostatnich dniach września. Jej przeprowadzenie nie byłoby możliwe, gdyby nie ogromny profesjonalizm zespołu buyingu outdoorowego Universal McCann. Poszerzona, stała komunikacja pomiędzy CPM a Universal McCann, pozwoliła na bezpieczne i spokojne przeprowadzenie działań związanych z budową siatki nośników.
CPM jest agencją zajmującą się przeprowadzeniem nietypowych akcji reklamowych. Poza standardową ofertą, obejmującą media szkolne, wakacyjne oraz pakiet młodzi/aktywni (puby, kluby sportowe), często organizuje nietypowe akcje promocyjne oraz niestandardowe siatki outdoorowe, dla ściśle wyznaczonych grup docelowych.
Dołącz do dyskusji: Nietypowe media Goodyear podkreślają charakter marki