SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy serwis IAB Polska

Nowy serwis internetowy IAB Polska

Dostępny nowy serwis internetowy Interactive Advertising Bureau Polska, stworzony przy współpracy Stowarzyszenia z agencją interaktywną OS3 multimedia i firmą RSI internet.

"Bardzo cieszy nas fakt, że IAB tak prężnie rozwija się na polskim rynku. Koniec 2003 roku był dla Stowarzyszenia niezwykle udany, pozyskało ono nowych członków, w efekcie zmian ukształtowały się nowe władze. Pracując nad serwisem IAB chcieliśmy stworzyć miejsce, które społeczność interaktywna z chęcią będzie odwiedzać i odnajdywać w nim najświeższe informacje dotyczące zarówno problemów, jak i nowych szans pojawiających się przez branżą. Miło nam, że mieliśmy swój wkład w rozwój Stowarzyszenia, poprzez możliwość stworzenia www.iab.pl." - powiedział Tomasz Pruszczyński dyrektor zarządzający OS3 multimedia.

Strona skierowana jest do środowiska rynku agencji interaktywnych, firm technologicznych oraz agencji reklamowych w Polsce. Jej podstawowym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum zgromadzenie społeczności wokół serwisu oraz stworzenie forum wymiany opinii oraz prezentacji najnowszych światowych publikacji dotyczących efektywnego wykorzystania sieci.

Poza działami poświęconymi Stowarzyszeniu oraz jego działalności, w serwisie powstaje, wciąż rozwijany, dział dla mediów, oraz sekcja dostępna jedynie dla firm i osób będących członkami IAB. Serwis umożliwia również firmom, organizacjom oraz osobom prywatnym przystąpienie do Stowarzyszenia. W zakresie stylistyki i kolorystyki projekt zachowuje spójność z identyfikacją wizualną IAB USA, z jednoczesnym nadaniem serwisowi polskiego, indywidualnego charakteru.

Jak mówi Dominik Kaznowski, Wiceprezes IAB, odpowiedzialny za marketing "Współpraca z OS3 układała się wyjątkowo dobrze i jesteśmy zadowoleni z efektów naszej współpracy. Oczywiście serwis będzie dalej rozwijany, zwłaszcza w zakresie publikacji nowych treści. Nowością w IAB jest możliwość złożenia wniosku członkowskiego online."

Interactive Advertising Bureau to założona w USA w 1996 roku, działająca obecnie w kilkudziesięciu krajach organizacja, zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego. Głównym zadaniem IAB jest wspieranie działalności uczestników rynku reklamy interaktywnej. W 2001 roku pierwotna nazwa Internet Advertising Bureau została zmieniona ze względu na zmiany zachodzące na rynku - internet rozwinął i zintegrował się z technikami mobilnymi i alternatywnymi kanałami przekazu. Nowa nazwa bardziej odpowiada, więc charakterowi współczesnej reklamy online. Interactive Advertising Bureau działa obecnie w kilkudziesięciu krajach na świecie. Wszystkie lokalne oddziały stowarzyszenia działają niezależnie i posiadają swobodę we wprowadzaniu regulacji na rynkach, które reprezentują. Mimo, że IAB Polska jest samodzielną, niezależną organizacją utrzymuje bliskie kontakty z członkami IAB w USA, w Europie i w innych częściach świata.

Dołącz do dyskusji: Nowy serwis IAB Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl