Ofensywa internetowa Radiostacji
Radiostacja ma nową stronę internetową. Główny nurt zmian polega na przejściu z modelu komunikacji masowej do spersonalizowanej relacji z odbiorcami.
Witryna ruszyła 19 marca. Jej ostateczny kształt i funkcjonalność będzie jednak zależeć od użytkowników.
„Tradycyjne dla radia formy przekazu i sposoby emisji są coraz częściej uzupełniane multimedialnym kontentem dystrybuowanym przez internet do komputerów i telefonów komórkowych, a użytkownicy są angażowani w proces tworzenia zawartości. Wprowadzając odpowiadający na te potrzeby nowy, interaktywny produkt, grupa Eurozet zamierza wzmocnić pozycję marki Radiostacja i docelowo zaoferować pełną gamę produktów marketingowych oraz komercyjnych, wyznaczających nowe standardy na zmieniającym się rynku reklamowym” – informuje nas Katarzyna Brzezińska, PR Manager Eurozet, właściciela „Radiostacji”.
Centralnym elementem witryny jest komponent multimedialny (activity center) integrujący różne formy komunikacji i interakcji z odbiorcami z grupy docelowej Radiostacji. Oferuje on użytkownikom: możliwość słuchania Radiostacji poprzez internet, możliwość oglądania teledysków, określania własnych preferencji i tworzenia osobistej playlisty, możliwość podglądu studia i DJ-ów na żywo, rywalizacji z innymi użytkownikami w grach flashowych w klimacie słuchanego lub oglądanego programu Radiostacji.
„Produkt będzie intensywnie rozwijany w najbliższych miesiącach i uzupełniany o nowe, unikatowe, zintegrowane funkcjonalności, przygotowane jako odpowiedź na specyficzne potrzeby bardzo wymagającej i dynamicznej grupy młodych użytkowników” – dodaje Katarzyna Brzezińska.
Obecna wersja komponentu multimedialnego nie jest wersją ostateczną (wersja beta). Będzie testowana i rozbudowywana w najbliższych tygodniach po uruchomieniu. Kompleksową realizację projektu zapewnia agencja Mobijoy!, która opracowała strategię i kreację produktu, zapewniła i zintegrowała wszystkie elementy technologiczne oraz przygotowała kreację kampanii komunikacyjnej wprowadzającej produkt na rynek.
Wprowadzenie nowego, interaktywnego produktu Radiostacji wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Radiostacja - Daje w uszy, podbija oczy”. Hasło odnosi się do planowanej migracji marki Radiostacja ze świata dźwięku do świata obrazu i dźwięku oraz spersonalizowanej interakcji.
Kampania obejmuje: nośniki wewnętrzne w szkołach średnich i na wyższych uczelniach w miastach całej Polski; portale (WP, Onet, Pora, Aktivist); prasę młodzieżową; promocję na antenie Radiostacji.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa internetowa Radiostacji