Piast: dla ludzi otwartych
Rusza nowa outdoorowa kampania wizerunkowa marki Piast. Akcja pod hasłem "Dla ludzi otwartych" będzie prowadzona od lipca na Dolnym Śląsku.
Kreacja najnowszej kampanii należącego do Carlsberg Polska Piasta nawiązuje do otwartości i serdeczności charakterystycznych dla mieszkańców Dolnego Śląska. - Tylko w tym regionie można poczuć taki szczególny klimat - uzasadnia Jacek Stefaniak, senior brand manager marki Carlsberg Polska. - Dlatego właśnie w pierwszej odsłonie naszej kampanii zdecydowaliśmy się pokazać takie osoby, związane z Dolnym Śląskiem - dodaje. Plakaty są utrzymane w charakterystycznej dla marki, czarno - białej tonacji.
Prowadzona przez cały lipiec kampania będzie miała największy dotychczas dla Piasta zasięg. Billboardy i wielkoformatowe siatki reklamujące markę pojawią się bowiem w głównych miastach Dolnego Śląska, natomiast flagi - na terenie mniejszych miejscowości regionu.
Kolejne odsłony kampanii pojawią się w sierpniu i wrześniu.
Autorem kreacji jest agencja Red8 Communications Group, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Piast: dla ludzi otwartych