PremiumBrand 2006
Konsumenci wybrali 63 brandy, którym przyznali Tytuł Marki Wysokiej Reputacji.
W pierwszym badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006, 1500 konsumentów, oceniło najlepsze działające w Polsce brandy i 63-em z nich przyznało prestiżowy tytuł Marki Wysokiej reputacji.
Marki, które uzyskały tytuł Marki Wysokiej Reputacji (w porządku alfabetycznym):
BPH
Braun
Carlsberg
Castorama
Centra
Centrum Im. Adama Smitha
Citroen
Coca-Cola
Commercial Union
Cyfra+
Danone
E. Wedel
Era
Euro RTV AGD
Eurobank
Fiat
Forbes
Gazeta Prawna
Gazeta Wyborcza
Hewlett Packard
Heyah
Hochland
Ikea
ING Bank Śląski
Jan Niezbędny
Knorr
Koło
Kredyt Bank
Lays
Leroy Merlin
LG
Lidl
Lot
Media Markt
Motorola
Multibank
Nestle
Newsweek
Nokia
Opel
Orange
Panorama Firm
Peugeot
PKO BP
Plus GSM
Poczta Polska
Polskie Książki Telefoniczne
Polskie Radio
Porta Drzwi
Radio ZET
Renault
RMF FM
Samsung
Simplus
Skoda
Sony
Szkoła Języków Obcych Empik
Śnieżka
Toyota
TVN
TVP
Tyskie Gronie
Volkswagen
Warta
Winiary
Żywiec
„Reputacja jest nierozłącznie związana z marką. Można powiedzieć, że nie ma marki bez reputacji. Jeżeli marka zaczyna tracić reputację prędzej czy później przestanie ona istnieć na rynku. Ranking PremiumBrand wyróżnia marki o najwyższej reputacji, czyli te, które w oczach konsumentów są swego rodzaju creme de la creme, czyli marki które osiągnęły najwyższe stadium zaufania konsumenckiego” – stwierdza Aleksander Krzyżowski Dyrektor Generalny Stowarzyszenia ProMarka.
Wśród kryteriów, które podlegały ocenie znalazły się: zaufanie i lojalność wobec marki, prestiż, dobre imię, popularność i znajomość marki, CSR (Corporate Social Responsibility) oraz tzw. referencje – czyli gotowość do rekomendowana marki innym ludziom.
Badanie na reprezentatywnej próbie 1500 respondentów przeprowadziła firma Millward Brown SMG/KRC, na podstawie metodologii przygotowanej przez firmę Maison Research Consulting.
Badanie prowadzone zostało jest w 8 kategoriach.
Ranking Marek Wysokiej Reputacji oraz brandy, które uzyskały tytuł Marek Najwyższej Reputacji poznamy na Gali finałowej 22 czerwca br.
Dołącz do dyskusji: PremiumBrand 2006