SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Program lojalnościowy Imperial Tobacco Polska S.A.

Agencja marketing services TEQUILAPolska przygotowała i realizuje Program Lojalnościowy dla producenta wyrobów tytoniowych - Imperial Tobacco Polska S.A.

W programie zastosowano nowoczesny system m-kuponów opracowany przez agencję marketingu mobilnego MobiJOY! Program "Dymek" to pierwszy tego typu program na skalę krajową.

Program lojalnościowy przygotowany i realizowany przez Agencję marketing services TEQUILAPolska dla Imperial Tobacco Polska S.A, obejmie wybrane punkty sprzedaży detalicznej na terenie całej Polski. Celem prowadzonych działań jest poprawa widoczności wszystkich produktów Imperial Tobacco Polska S.A w punkcie sprzedaży, prawidłowa ekspozycja produktów oraz zapewnienie zapasów pełnego asortymentu produktów. Program skierowany jest do właścicieli sklepów, sprzedających wyroby tytoniowe.

Program "DYMEK" ma za zadanie utrzymywać i rozwijać współpracę pomiędzy sprzedawcami wyrobów tytoniowych a producentem - Imperial Tobacco Polska S.A. Uczestniczący w Programie punkt sprzedaży detalicznej zapewnia prawidłową ekspozycję produktów Imperial Tobacco oraz odpowiedni poziom zapasów eksponowanych produktów. Uczestnikom Programu przekazywane są materiały i gadżety reklamowe. Otrzymują oni do dyspozycji telefon komórkowy z odnawialnym miesięcznym abonamentem telefonicznym. Telefon jest wykorzystywany jako narzędzie komunikacji pomiędzy producentem a punktem sprzedaży. Ponadto uczestnicy Programu objęci są specjalnym systemem rabatowym. Otrzymują oni kupony rabatowe upoważniające do zniżek przy zakupach papierosów Imperial Tobacco w hurtowni. Obsługą systemu
m-kuponów zajęła się agencja marketingu mobilnego MobiJOY! - czytamy w komuniakcie nadawcy.

Na potrzeby akcji TEQUILAPolska przygotowała narzędzia POS; m.in. Pakiet startowy, w skład, którego wchodzą: List powitalny, kalendarz, segregator, biuletyn informacyjny, wizytówki i telefon komórkowy. Całość została zapakowana w pudełko nawiązujące wyglądem do paczki papierosów.

Dołącz do dyskusji: Program lojalnościowy Imperial Tobacco Polska S.A.

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lucjan
pieprzenie ;pieprzenie i niewiadomo o co chodzi.Głupi zamiast pracować ,niech się grzebie w niezrozumiałym burdelu.Twórca burdelu niech idzie do kibla i się dużo pobranzluje.. Może zmąddrzeje
odpowiedź
User
lucjan NOWAK
pieprzenie ;pieprzenie i niewiadomo o co chodzi.Głupi zamiast pracować ,niech się grzebie w niezrozumiałym burdelu.Twórca burdelu niech idzie do kibla i się dużo pobranzluje.. Może zmąddrzeje
odpowiedź
User
Rybi Jan
Program lojalnosciowy IMPERIAL tobacco Polska SA bardzo mi sie podoba.Jest ok.
odpowiedź