Ruszyła akcja specjalna batonów energetycznych Corny
17 marca b.r. rozpoczęła się akcja specjalna Hero Polska - producenta batonów musli Corny.
W stacji TVN, w każdą sobotę i niedziele, pojawi się sponsoring programu fitness, odwołanie do strony internetowej Corny oraz produkt placement.
Akcja specjalna będzie również obecna w TVN Meteo, oraz w TVN Style. Oprócz tego, pojawi się produkt placement na podstronie internetowej TVN Style.
Celem kampanii jest wprowadzenie nowych smaków Corny, z podkreśleniem ich odżywczo-energetycznych walorów.
Od kwietnia tego roku ruszy spotowa kampania produktów Hero. Kampania obejmować będzie zarówno batony musli Corny Big (Naturalna Energia) jak i Corny Linea (Energia bez wyrzeczeń).
Pojawią się 10 sekundowe spoty (Corny Linea) oraz 15 sekundowe spoty (Corny Big) w stacjach: TVN, TVN7 Polsat, TV4, oraz w kanałach tematycznych.
Media do kampanii Hero Polska planuje i kupuje dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła akcja specjalna batonów energetycznych Corny