SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spadła sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, „Tele Świat” liderem

W I półroczu 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Tele Świat”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2013 roku wyniosła 380 661 egz. Była ona o 2,25 proc. mniejsza niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 216 410 egz. Magazyn ten w badanym okresie zanotował stratę wynoszącą 0,66 proc.

Trzecie pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w I półroczu br. na poziomie 69 672 egz., po spadku o 1,89 proc.

Wirtualnemedia.pl

I półrocze

 

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

380 661

389 441

TV14

216 410

217 857

Ekran TV

69 672

71 012


W czerwcu 2013 liderem średniej sprzedaży ogółem także był „Tele Świat”, którego wynik w porównaniu do czerwca 2012 roku zmniejszył się o 0,84 proc. i wyniósł 353 910 egz. Drugie miejsce zajął „TV 14” (188 844 egz.; największy spadek w zestawieniu wynoszący 15,35 proc.), a trzecie - „Ekran TV” (59 744 egz.; w dół o 12,13 proc.).

Wirtualnemedia.pl

czerwiec

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

353 910

356 907

TV14

188 844

223 095

Ekran TV

59 744

67 994

Dołącz do dyskusji: Spadła sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, „Tele Świat” liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl