Troll i Reebok na nośnikach Clear Channel
Clear Channel Poland realizuje w marcu i kwietniu br. dwie nowe kampanie reklamowe dla marek Troll i Reebok. Kampanie prowadzone są na citylightach w największych miastach Polski.
Kampania „Metropia” firmy Reebok realizowana jest na 550 nośnikach sieci dedykowanej City Young. Jest to kampania produktowa, której celem jest promocja nowej linii obuwia miejskiego inspirowanej parkurem, o nazwie Metropia. Kampania będzie trwała przez cały marzec 2007 r., a swoim zasięgiem obejmuje 8 głównych aglomeracji: GOP, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Warszawa i Wrocław.
Od 21 marca do końca kwietnia br. prowadzona będzie kampania innej linii obuwia Reebok, o nazwie Dance. Realizowana ona będzie na 550 nośnikach sieci City Young, również w 8 głównych aglomeracjach. Od 15 kwietnia, w Warszawie i Poznaniu, plakaty z linią obuwia Dance zostaną zastąpione reklamą linii obuwia Running.
Kampania Troll prowadzona jest na 550 nośnikach citylight od 5 marca i potrwa do końca marca br. Jest ona realizowana w 8 głównych aglomeracji: GOP, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Warszawa i Wrocław.
Dołącz do dyskusji: Troll i Reebok na nośnikach Clear Channel